Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

SPLASH DADDY

Topeka, Kansas is a city I will never step foot in because of this video alone
Retweeted by SPLASH DADDY
what are the clowns distracting us all from tho?
Retweeted by SPLASH DADDY
My hand smells like a Condom....
The media won't show you this side of clowns
Retweeted by SPLASH DADDY
The grove changed my life....
I just wanna get high with you
There is legit no doubt that trump will get assassinated if he is elected.....y'all were thinking it.....I just had to say it....
Retweeted by SPLASH DADDY
When will I find someone who can see and understand things from my perspective and can sympathize with me? Instead of lashing out at me...
*NEW SONG* Listen to "IT'S DADDY" FT GREENRANGER & LIL YOUNG by SPLASH DADDY on #SoundCloud soundcloud.com/splash-splash-…
IF U LOVE ME LISTEN TO MY NEW SONG "ITS DADDY" FT GREENRANGER & LIL YOUNG ( also BUMP THIS SHIT… instagram.com/p/BK-cVoBAeCr/
your two minutes- Your two minutes- YOur tWo minUTes- YOUR TWO MINUTES
Retweeted by SPLASH DADDY
I love how Donald Trump's neck looks like a ballsack with no balls in it
I feel like the loneliest person in Maine rn
if a bitch act up drop yo balls on that hoe neck.
Retweeted by SPLASH DADDY
She goin' call my phone up when she lonely She goin' smoke with me cause I got OG
I dont trust nobody but my homies she don't fuck nobody but me only
Lotta girls who hadn't hit the pot hittin the pot in summer '16
Retweeted by SPLASH DADDY
“Your parents must be so happy to have you home for summer” vine.co/v/i9rKtEQ7nXJ
Retweeted by SPLASH DADDY
Idk what it is but I hate it when people still say "grody" after middle school
An actual conversation between me and a girl I was "dating" in 6th grade
Retweeted by SPLASH DADDY
My hair is getting wild
Is anyone in Portland I'm alone downtown just chillin rn trynna smoke
darth maul's brother name is Savage Opress lol thats crazy hard
Retweeted by SPLASH DADDY
Made another little song today called "TENNIS" check it out if you have time!! I personally like this one a lot soundcloud.com/splash-splash-…
I STILL HAVEN'T SEEN FINDING DORY
Like it's okay if you don't know the musician I'm talking about!!
I hate it when you ask someone if they like an artist and they say "oh yeah I like THEM" when the artist is clearly only one person
Yo I wanna date a country girl that likes beer, dirt biking, and campfires for a minute
Remember when u could see every1's best friends on snapchat and that's how u figured out who every1 was low key fuckin / wanted 2 be fuckin
Retweeted by SPLASH DADDY
When you're lit and feelin yourself 🍒L
Watching cake decorating videos while stoned is the literally the best...you gotta try it
watching other college kids move in while you're still at home
Retweeted by SPLASH DADDY
I'm just a boy, I'm so lonely
Voters don’t want America’s nicest grandma. They want the wolf with bits of grandma in its teeth. #NotoriousHRC amp.twimg.com/v/eb287427-252…
Retweeted by SPLASH DADDY
I just can't wait to see what me and all my friends are going to look like when we're like old af and almost dying
For anyone that still believes the Teen Choice Awards aren't bullshit/rigged.
Retweeted by SPLASH DADDY
this video is the best thing I've seen today
Retweeted by SPLASH DADDY
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.