Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
☹YUNG EMO BOY☹
PLEASE LISTEN TO MY SONG "Dream" (Rough Beat) ITS MAD CHILL by SJesus on #SoundCloud soundcloud.com/xxxsjesus/drea…
I like to hangout with people that make me forget to look at my phone
0 to depressed real quick
Grow you like my hair Cut you off when I get scared
I'm gonna #mcm myself because no one love me ☺️ haha (also this is my new avi) pic.twitter.com/aYbRQmyAAp
This is a photo of kids at my school yik yaking about each other #WarZone #YikYak pic.twitter.com/C1bWoq77ck
My anaconda don’t wanna go to class tomorrow
@YungEmoBoy that album you're holding is the best thing ever
Retweeted by ☹YUNG EMO BOY☹
Yess Black Jesus is on!
Thank god for double spacing 🙌
I have really good taste in music and I'm funny and that's all I have.
Retweeted by ☹YUNG EMO BOY☹
@a_v_e_r_y: white boys grinding be like vine.co/v/hj1AHd6Da5E” OMFG SO TRUE!! 😂😂😂
Cj Howey has 18.1k followers but averages under 10 favorites on each tweet.......someone's buying followers
Organic dog food yummm
What if we had wheels instead of feet
ITS SO FUCKING NICE OUT!
I'm so happy it's chilly out
Sneaking cigarettes at lunch time Sun feels safe and sublime
*Sunday morning by the velvet underground playing in the background* 👌
Dear Disney, Please make sure the new Star Wars movie is better than Twilight. Sincerely, Everyone.
Retweeted by ☹YUNG EMO BOY☹
showing me that you're down for whatever is attractive.
Retweeted by ☹YUNG EMO BOY☹
Hey anyone at the mall? I'm getting a hair cut but if anyone is here I'm down to chill maybe
The strangest people are at walmart at this time of night
The shit you say with your friends are so funny
Don't tell me you miss me, go outside and say you need to see me. Actions.
This is my last resort
Yik yak is going to ruin some peoples high school life
This is the strangest thing I've seen in awhile 😂vine.co/v/OuWWlaQM9MEn
Yup I changed my name
IF YOU HAVENT ALREADY CHECK OUT ME AND MY FRIEND CONNER DUBE'S SONG 🙏soundcloud.com/conner-dube/su…2
I kinda don't like the iPhone 6
Already getting sick of this school bullshit