Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Olivene Victoria
Waiting for sleep like🙇
Easy Love- Dej Loaf😍😍😍
Yeah, you gettin' bodied by a singin' nigga
My name gives way to limitless nicknames. You just have to be creative.
Lol @ my bruised ankles💀
If me n some body break up after 12 years. Nah start over. Sorry
Retweeted by Olivene Victoria
Im awake before 3 😭😭😭😭👏👏
don't send me nudes , send me a check.
Retweeted by Olivene Victoria
Before i turn the lights out, tell me who the fuck you wanna be.
Totally why u quote me like 3 tomes unser 5 minutes doh? 😴twitter.com/UnkleSteph/sta…a
Lowkey wanna be a penguin :c
Told you Drake was releasing something before the end of the week lol
Sometimes i Hate SoundCloud fr fr .
Unless Drake actually tweets or says from his mouth "I have a ghost writer"... I'm not believing it.
Retweeted by Olivene Victoria
Please don’t expect me to always be good and kind and loving. There are times when I will be cold and thoughtless and hard to understand.




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue