Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

We Looking For Artis

I got the type of love that scares people away. they not ready for me.
Retweeted by We Looking For Artis
Thx everyone! Really appreciate the birthday wishes!!!! '"Had a very wonderful birthday!!! " Thank you Lord for letting me see my 20's πŸ’•πŸ™Œβ™“πŸŽ‰πŸŽ‚
Retweeted by We Looking For Artis
IM NOT EVEN AN ASSHOLE THO. SOMETIMES I MIGHT COME OFF RUDE BUT MY INTENTIONS ARE NEVER BAD. IM REALLY NICE, JUST NOT YOUR TYPICAL NICE.
Retweeted by We Looking For Artis
i don't trust anyone. idc who you are I'll still suspect you of being up to something.
Retweeted by We Looking For Artis
I'm so tired of: 1. Fake friends 2. Drama 3. Liars 4. Being ignored 5. Getting hurt 6. Temporary people
Retweeted by We Looking For Artis
Idk why migos would beef with fredo anyway. He already said he don't care about doing life in jail lmao
Retweeted by We Looking For Artis
broke bitches stay getting pregnant, they ain't got shit else to do but fuck πŸ˜‚πŸ˜©
Retweeted by We Looking For Artis
Shy girls are honestly the biggest damn freaks πŸ˜³πŸ‘…πŸ’¦πŸ˜
Retweeted by We Looking For Artis
NIGGAS BE CHEATIN ON THEY GIRLFRIEND TRYNA LOOK GOOD INFRONT OF THEY HOMEBOYS BUT WHOLE TIME THEY HOMEBOYS BE WANTING THEY GIRLFRIENDπŸ˜‚
Retweeted by We Looking For Artis
i'm not "anti social", i just don't fuck with everyone πŸ’―πŸ‘Œ
Retweeted by We Looking For Artis
People will come and go, I mean... hey, that's life πŸ’―πŸ‘Œ
Retweeted by We Looking For Artis
How #girlfriends act when you take too long to text back πŸ˜‚πŸ˜‚οΏ½tCey
Retweeted by We Looking For Artis
i just wanna be able to say... "that's all me" without looking stupid πŸ‘ŒπŸ˜’
Retweeted by We Looking For Artis
Go follow my nigga @KingTallBoy #kingtallboy KingTallBoy πŸ’―πŸ‘ŒπŸ˜‰
RT♻️/FAV🌟 IF YOU WOULD WEAR ONE OF THESEπŸ”₯ Find it see3clothing.commH a7S
Retweeted by We Looking For Artis
Loord i love them thick girls πŸ˜©πŸ˜πŸ™ŒπŸ’¦
Retweeted by We Looking For Artis
Hoes be like "wyd?"πŸ’¬ I be like at mall shopping πŸ‘žπŸ‘“πŸ‘” They be like so what are you getting me?😏" A job application πŸ“ƒπŸ“ Broke ASS Bitch πŸ˜’
Retweeted by We Looking For Artis
Being too nice will fuck you over.‼️
Retweeted by We Looking For Artis
No feelings, aint no bitch im trustinπŸ‘ŒπŸ’―
Retweeted by We Looking For Artis
Fredo Santana Walking legendary πŸ˜ˆπŸ’―β€ΌοΈ
Retweeted by We Looking For Artis
Don't make someone wait πŸ˜₯ because you know they will.. πŸ™…πŸ‘Ž Don't keep someone around πŸ‘« if you have no intentions of staying with them.. πŸ‘‹πŸšΆπŸ’‘πŸ’―
Retweeted by We Looking For Artis
Weird girls make great girlfriendsπŸ’. 😘❀😊❀😍
Retweeted by We Looking For Artis
A girls virginity ain't nothing to play with πŸ™…πŸ’―πŸ˜³ if you hit, stay commited to her βœŠπŸ’πŸ’
Retweeted by We Looking For Artis
Man I swear this all a nigga want 😩x
Retweeted by We Looking For Artis
Niggas can name 40 different pair of Jordans πŸ‘‰πŸ‘ŸπŸ‘žπŸ‘ŸπŸ‘žπŸ‘ŸπŸ‘žπŸ‘ŸπŸ‘žπŸ‘ŸπŸ‘žπŸ‘ŸπŸ‘žπŸ‘ŸπŸ‘ŸπŸ‘žπŸ‘ŸπŸ‘žπŸ‘ŸπŸ‘ŸπŸ‘ž but can't name 5 elements from the periodic table.
Retweeted by We Looking For Artis
Headphones are my bestfriend even though they ain’t loyal πŸ’€πŸ˜Ή
Retweeted by We Looking For Artis
RT If you love and trust in GOD πŸ˜ŠπŸ˜‡πŸ˜ŠπŸ˜‡ πŸ˜‡πŸ˜ŠπŸ˜‡ πŸ˜‡πŸ˜ŠπŸ˜‡ πŸ˜‡πŸ˜ŠπŸ˜‡ πŸ‘ŒπŸ˜ŠπŸ’™πŸ™πŸ˜‡πŸ‘Œ πŸ˜ŠπŸ’™πŸ™πŸ˜‡ πŸ’™πŸ™πŸ˜‡πŸ‘Œ πŸ™πŸ˜‡πŸ‘ŒπŸ˜Š πŸ˜‡πŸ‘ŒπŸ˜Š πŸ‘ŒπŸ˜Š πŸ˜ŠπŸ’™ πŸ’™ He saw you scroll
Retweeted by We Looking For Artis
Kissing can start so much. πŸ‘…πŸ’¦πŸ’¦πŸ±πŸ†πŸ‘πŸ’¦πŸ˜
Retweeted by We Looking For Artis
Waiting For A Text: 1 Min. πŸ˜ƒ 2 Mins.. 😌 3 Mins... πŸ˜’ 5 Mins.... 😳 10 Mins..... πŸ˜“πŸ˜  30 Mins........ 😠😑😑 FUCK YOU! πŸ‘ŠπŸ’₯
Retweeted by We Looking For Artis
Okay = not madπŸ˜„ Ok = mad😠 K = mad af!😑
Retweeted by We Looking For Artis
Relationships not for me... I just wanna focus on my money. πŸ’°πŸ’° and finish running my check up😌✌️😈
Retweeted by We Looking For Artis
MySpace - Never Again. 🚫😷 Facebook - Watch Fights. πŸ‘ŠπŸ’πŸ™‹ Instagram - When I'm Bored. πŸ˜’βœŒ Twitter - All The Time. πŸ™πŸ˜œ
Retweeted by We Looking For Artis
By age 26, I want to be comfortable πŸ™ŒπŸ‘ŒπŸ’πŸ‘ΆπŸ‘«πŸ©
Retweeted by We Looking For Artis
your own family πŸ‘ͺ can be snakes 🐍 to , not just your friends πŸ‘­πŸ‘¬
Retweeted by We Looking For Artis
Fight for me, and I promise you I will do the same.
Retweeted by We Looking For Artis
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.