Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want a page like this?
Cash
Water is back on.... Been 2 weeks Live it up!
I do things for my LGZ, do things for the homeless, do things for random people but I'm still hated!
@garrett18038379 @RealMatt13 @OfficialGageC @TakeOffBaby me n my niggas keep it real no matter what u know how I do
Retweeted by Cash
If you're not a laza gun, what are you? A college graduate
Retweeted by Cash
Let's just roll up to the barn 2 deep. Ain't nothing but a thannng! How you talk when you off twitter?
@garrett18038379 @RealMatt13 @OfficialGageC @TakeOffBaby All Imma say is chill tf out before somebody has to see me simple as that .
Retweeted by Cash
@Sterlinporch: I been hooked on tupac lately” bout time!
@garrett18038379 @RealMatt13 @OfficialGageC @TakeOffBaby you did call me cuz my Patna rob you and beat you up I remember. Bye. Lol
Retweeted by Cash
Country x Thugs
I'm tired of these country ass boys. Forreal
Chickens in the kitchen... SWAG
We hate?! But we support every lil thing. Oh
These boys think they hard. We done robbed y'all. Took money and still claim US. That's on me!!
@OfficialGageC: @garrett18038379 @RealMatt13 @TakeOffBaby don't make me get In this hoe. We can go to the barn smash all y'all lil fellas!”
Retweeted by Cash
@FrancisJstn: My Nigga Turned A Innocent Lil Dog Into A Dope Fein pic.twitter.com/0iqkqzqMQb”😂😂😂😂
Retweeted by Cash
my little man he gonna be a heart breaker😈pic.twitter.com/htRmodnku66
Retweeted by Cash
@OfficialGageC GAGE MUH-FUKIN CA$H! NEVA EVA DISAPPOINTS. MISS YA BIG BRODDAAA! LOVE OF MISSES, KISSES, AND LOVEEEE! see you soonnn:)
Retweeted by Cash
@OfficialGageC MANE MY NIGGA GMONEY REALLY WIT THE SHITS. IMA RAP AGIAN JUST FOR HIM pic.twitter.com/pUZE5FSe3T
Retweeted by Cash
I want my round wit like 3 diff niggaz
Retweeted by Cash
LOL I MISS THESE DAYS ALREADY LISTEN! Lol Hell An Back - Cash (Single ) by Gage Hunter Cash soundcloud.com/gage-hunter-ca… on #SoundCloud
Today is another quit bitchin let em all smoke an let the rest find eggs.
Just me myself an I today.
@KenfoSaras: Love my nigga GAGE CASH TO DEATH FOOL!!! @OfficialGageC
4/20 is in a few hours.. Get ready to smoke 💨
Retweeted by Cash
Whys it hoes b4 bros?! I don't get it unless you in a relationship!
@wizkhalifa: Theres really bad people in this world Im happy i'm not one of em.”
APD wants me locked up!! They can't put this young killa Away!! Yall betta find a real 🔌
Last minute people known as bullshitters!!
Was about to leave the gym then @OfficialMontie & @OfficialGageC came on and I thought I REALLY WANT IT
Retweeted by Cash
@Im_Vallyhart S/O Colb #prewoed shit off West back!! Swag duck! #ankle box Tx Jo jumpNose
Retweeted by Cash
I'm just a ruthless lil mutha fucka, sorry bout it.
Everybody follow @ElSupaNegroix "master of unfortunate!!"
"@OfficialGageC: @OliviaEvans1013 hurry upp." I'm tryinnnn. It's hard. Miss ya bubba😁
Retweeted by Cash
Retweet in 5 seconds if you know what game this is.. 💯pic.twitter.com/5ySaBf6Va00
Retweeted by Cash
You addicted to meth gtf out my face!
People always act like they want something. But they don't want it...
Retweeted by Cash
good things happen to those who wait
Retweeted by Cash
Grind harder than ever!