Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Cash
FAMMMMMM this bitch never gettin her license back.. Like EVER
Retweeted by Cash
Jonathan Williams plays for his family: Arkansas RB Jonathan Williams is motivated to create a bett... chilp.it/8ca3daa via @espn
Retweeted by Cash
20 people hit 1 cigarette in tha hood
Retweeted by Cash
I hate working Saturdays but we gotta get it! 💰💰
All yall wanna do is find out where the next party is.... Bitch... Find out the next time you go to work
Retweeted by Cash
Yall thought meek was gon loose the battle😴soundcloud.com/adarax/meek-mi…T
Retweeted by Cash
Make a CHANGE! As pac always said. MAKE A DAMN CHANGE twitter.com/kaegann/status…
Throughout all my struggles, me causing trouble... My uncle should be known as my "father" he's been there since 95
I can relate to pacs stories that's why he playing thru the speakers everyday
Almost done with this damn job site
Too many people hurt at the job site! Electricians need to chill out.
Mill run reunion tonight!!!!🚨🚨🚨
I hate the allen police with a passion. Trying to destroy me coming up
Listen to HighSchool SweetHeart by Gage Cash #np on #SoundCloud soundcloud.com/gage-hunter-ca…
Every since they took my mans away... I stopped smiling.
Ever since they took my mans away I stopped smiling.
Meek been killin it since I was 14
Every time I go to a little get together. I try to drink but I can stop thinking bout Matt an my boys locked up.
The Storm by a 15 year old J. Cole
Retweeted by Cash
I've walked over 10,000 steps today.. 🍺🍺
Stop comparing drake to me too.... He don't write his own raps! That's why he ain't tweet my album because we found out! 😁
Retweeted by Cash
if you fam, then u fam if u a fan, then u a fan, other than that move around 💯
Retweeted by Cash
Lemme guide that, I'm the pilot.
“I’ll give you my everything.” #Southpaw, in theaters this Friday. amp.twimg.com/v/985045bf-826…
Retweeted by Cash
Gage feels all hot with his new hair cut💀
Retweeted by Cash
All about money and music
Book me a show for open mic!! #dallastxmusic #openmic #music
Back on the streets
Listen to Montie - Can't Be Friends by LazaGun Sound #np on #SoundCloud #free Matt!! soundcloud.com/lazagun-sound/…
Fixing to be off 😎
So much success. On the way!!!
Had to cut it 😎q
Rapper Young Thug was arrested for allegedly threatening to shoot a mall security guard peoplem.ag/gm06JNS
Retweeted by Cash
Dwayne Johnson wins badass of the year for this
Retweeted by Cash
Feels good to be home.. Jail ain't for everybody.




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue