Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Rari Truitt Cash

I know they gon miss me
Can't call u mine until your mines
Why run to something now you lost... Let it come to you. Cool it
I wouldn't mind dying. Just hope I'm going fast having fun
Don't be mad cause I'm getting one. Don't be mad I'm hitting 140 mph... I'm smiling just be glad I'm happy twitter.com/truittelkins/s…
Just need peace, need to stay alone for a long time. Not worth wasting someone's time
My phone is on trip mode. Thx sprint
Your not just gonna play w me
People try an mess up the things I'm tryna have
Just got invited to "get money stop hating tour" for Dallas artists. Idk if I can do that
Tryna go to the lake, cookout.... Drink, relax w the boys.
Just a different side yall have never seen
Tryna get a lil tan. But don't fuck w the sun at all
White girls, can't stand them. Just can't
I really put everything on the table that I've earned. That's everything without anyone's help. I'm doing it
Boxing cool and all but real fighters use all forms of martial arts.. Just hands won't get you very far
Retweeted by Rari Truitt Cash
Yeaaaa im gonna go to the lake today me an corona. 💙
Y'all boys ain't no gang, and y'all ain't popping shit but oxygen. Y'all keep grinding
Can't always get whatcha want, but I'll continue to not stop.
Faithful faithful faithful.
THEY DROVE PAST A TRUMP RALLY AND PLAYED THIS
Retweeted by Rari Truitt Cash
Thinking about it won't make it any better
Retweeted by Rari Truitt Cash
Welp my uncle couldn't say it better. Gonna be me one day
motherfuckers give their lives for music
Retweeted by Rari Truitt Cash
i just want all of you to understand what these artists that you listen to sacrifice for you. just appreciate that shit man. this aint easy
Retweeted by Rari Truitt Cash
Tired of working hard but it's pay day. So we good
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.