Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
N.A
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Aku nie banyak berdiam dari meluah. banyak pendam dari berkata. banyak sakit dari gembira.
Biarkan berlalu Semua kepedihanmu Lelapkan matamu Biarkan mimpi membawamu Ke mana kau mahu Selamat malam Tidurlah sayangku Siang kan tiba bercahaya Bermula baru semua untukmu Biarkan berlabuh tirai kisah semalam Yang indah itu ada padamu Dengan setiap impian dan harapan Selamat malam Tidurlah sayan
Bapak ah..mata rabak..muka barai..jerawat tumbuh kat dahi..
Retweeted by N.A
mereput dalam rumah lagi dan lagi
Retweeted by N.A
Lebih baik boring bila berseorangan daripada boring bila berdua.
Retweeted by N.A
macam harreemmmmm
Teringin nak duduk tepi laut sambil tengok bintang. Tenangkan fikiran & lupakan segalanya πŸ˜‚
Retweeted by N.A
malam pecah dara
Semoga yang disakiti ada ubatnya. Semoga yang terluka ada sembuhnya. Semoga yang bersedih ada bahagianya. Semoga yang berdoa ada kebaikannya. Semoga yang berusaha ada hasilnya. Semoga kita banyak bersabar. Dan.. Senyum tenang.
rindu syakinah :')
Senyum pisang
Salam Sinema; Brother Megat ACAB,budak budak semua dh banyak #unite,#respect and tq for #support #ophilia #1jutaOi pic.twitter.com/7xeMelthVq
Retweeted by N.A
Hancur harapan nak bersama semula Aku mahu kita bersatu Tapi mungkin bukan masanya Mungkin kita perlu sesuaikan diri sekali lagi @anekapuisi
Retweeted by N.A
Lebih baik forever alone dan bergembira bercandah berpesta ber ber ber ber pergi terjun lombong
Pergi mampos semua
Jangan main-main sumpah, kalau tidak mahu di laknat Tuhan. Jangan main berjanji ikut suka, kalau tidak dilaksanakan memang minta tangan.
Retweeted by N.A
Baguslah. Dari buang masa online post2 picture tahape. Berniaga secara online pun da menguntungkan.
MUDAmuda lagi dah berniaga.. baguslah. πŸ˜ƒ
Alhamdulillah .. aku tengok sekarang ramai anak melayu da b'bisnes walaupun cara online.
Aku serabot dengan orang tak reti sabar. Kbhai
Magnum KL is now in town! Hop on over to Mid Valley, Megamall, 3rd floor to create your dream Magnum today! #MagnumKL pic.twitter.com/3yQrox69HI
Retweeted by N.A
Tema malam ini adalah -- Kenangan -- Jodoh ;Mensi @SeratusMulut ataupun #PuisiSM .Mawar🌹
Retweeted by N.A
Heemm...mamposs
"Cemana nk putihkan hati eh, rasa mcm hitam sgt je hati aku. "Sental pakai klorox" "Seriouslah!" "Kerapkan melafaz astaghfirullah".
Retweeted by N.A
Aurat perempuan, aurat lelaki dua2 sama. Tidak laksanakan perintah menutupnya, dua2 dosa. Wahai jejaka2 six-pack.
Retweeted by N.A
Dia lawa sebab dia putih. Saya buruk sebab saya hitam. Im fine, just go on with your pathetic mind, judging people by their skin colours.
Retweeted by N.A
Lepas ni aku kena hati-hati , jangan percaya PENIPU/PENDUSTA. Bahaya.
Retweeted by N.A
Mudah bosan dengan perkara yang sama
Hadapi lah dengan gemilang pada tahun hadapan di bulan April πŸ˜‚
Harini tak kan sama dengan hari esok.
Mahalnye Awakkk.... murahMURAH sudah lah.. πŸ˜‚
Wanita yg berpakaian tetapi seperti telanjang dan rambut mereka disasak bagaikan bonggol unta, mereka tidak dapat hidu bau syurga.
Retweeted by N.A
make up segalanya berubah. tak susah pun nak kelihatan beautiful πŸ˜‚
cuba perbaiki kelemahan diri πŸ˜”
Berasa sesak
Sila berfikiran tenang
Beruntung bg yg masih ada mak ayah.ambil peluang ni sementara masih bernyawa.deme xde kopipes.deme limited.ingat tu pic.twitter.com/Vl5NKsl8fc
Retweeted by N.A
tips nak berjaya. Jangan mengutuk atau mengata pensyarah. Sebaliknya doakan.yang baik baik sahaja untuk mereka...
Retweeted by N.A
Tips nak berjaya: jangan lewatkan solat
Retweeted by N.A