Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
N.A
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
🌈 Ke mana kita petang nie? duduk rumah je πŸ˜„ 'Tersenyumlah' maka akan lebih terasa betapa indahnya hidup ini ☺
Cuti-cuti ni tak de ke orang nak ajak aku keluar ni. Esaimen pun tak de. Hemm.. πŸ˜–
Tak ku kesah.
Terima kasih sebab share kawan. Doa hilangkan kesedihan. Allah sentiasa disisi. ☺
Panas luar pun menyirap Lagi pulak panas dalam
Tapayah marah lah!
Fucking today
p a n d a n g h a d a p a n
Dan bersama manusiaMANUSIA yang aku belum kenal isi hatinya budinya tentangnya jiwanya keinginannya serta sikap dan perangainya.
Aku tak mahu apaAPA lagi kecuali makan tidur. Sehingga aku tiba KL dan menjalani kehidupan seperti biasa. hariHARI ku.
This night is emotional night
Retweeted by N.A
Penat 😒
Seharusnya kau harus faham dari sudut hati atau..... hm... abaikan je la. Fikir ke depan.
Perhatikan dan layankan saje.
balik dengan selamat sayang. tunggu ni
Apabila datang kesusahan dan kepayahan, di situlah nyata kawan dan lawan.
Retweeted by N.A
Bibir yang tersenyum - belum tentu bahagia, Dan mata yang menangis - belum tentu bersedih. Berhentilah melihat yg zahir. @anekapuisi
Retweeted by N.A
@SeklopRuzz @nurain914 letak kasih sayang campur nga racun tikus biar hidup matiku bersama insan tersayang emm
Retweeted by N.A
the official // hidup kita rindu kengkawan.tenang.masih muda.siapa kata? kita sudah lama terpisah. dan menghilang.nikmati saja sisa2 ini.
Esok jemput datang rumah ada rendang monyet. Sup lipan bara. Kong si fa cai.
Retweeted by N.A
bukan itu je. dekat Wechat bukan lagi update bagai. bile whatsapp haram tak reply.
aku pun pernah rase. ade kawan yang pentingkan bf dari kawan. sunyi bile ade. gembira dan menghilang.
hm.. mampos kau lah sayangs.....
Tapi bukan selalu dia macam nie . Hekhek. 😝
cemburu melampau dah kenapa pulak dia malam nie ?
Nak bahagia? "nak" Sabar ye.
Tanya hati. ''Kau gembira ke tak?''
Angin pun berlalu. Burung terus berkicau. Pemandangan semakin suram. Petang menjelma. Aku teruskan senyuman ini walaupun fikiran sakit.
Tu kan perkara lama. Da la tu nak pendam LAMElame. Matang oke. Matang. Kosongkan fikiran.
Kita bernikah dengan manusia dan bukannya dengan malaikat. Jadi, terimalah baik buruk pasangan kita tuh.
Retweeted by N.A
Mereka dah berjaya. Kau bile lagi?
Kau tahu ape aku tengah susah ke tengah senang ke.
Sahabat ialah teman gila gila. Kalau tak 'gila' maksudnya antara kau dengan dia, hanya berpura pura.
Retweeted by N.A
Kalau aku Kaya aku nak tunaikan keinginan ramai orang yang mahu itu dan ini. Hambar.....
Makan rindu je La malam ni. Lambatnye nak cuti. Hmm mereput je la
Dorang ni ade masalah pun still suka mengarut juga. πŸ˜‚
Meh lah join aku sedang makan hati ni.
Lumrah manusia datang dan pergi.
Hm... ice cream pasu. Ice cream Magnum juga gua terpikat.
@nurain914 pi tido lah nurain abu bakar
Retweeted by N.A
Comel pulak kecix nie pakai tudung. Subit kang. Aum! 😍
Tengah lapar rindu. Nak makan rindu. Cuma ingin ada sayang dan minum cinta. Bersama. Cuma kita.
Cuba perbaiki diri. Untuk ape? Untuk diri sendiri lah.
Selamat jalan sayang β™‘
Awak comel sangat teman saya sekarang. aum β™₯ 🌸🌻