Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Dillah
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Number crunching for the past week - 1 new unfollower. Stats via crowdfireapp.com/?r=tw
1 new unfollower in the last week. Via crowdfireapp.com/?r=tw
1 weekly unfollower. Crowdfire doesn't miss a trick - via crowdfireapp.com/?r=tw
New week, new tweets, new stats. 2 followers, 2 unfollowers. Via good old crowdfireapp.com/?r=tw
Follower -1, Unfollowers - 0. I didn't know I was this awesome. Get your weekly stats via crowdfireapp.com/?r=tw.
1 tweep followed (thank you!) and nobody unfollowed me in the past week. Thank you crowdfireapp.com/?r=tw.
1 weekly follower. 0 unfollowers. Crowdfire doesn't miss a trick -via crowdfireapp.com/?r=tw
2 tweeps unfollowed (goodbye!) me in the past week. Thank you crowdfireapp.com/?r=tw.
I have a rising follower graph! 1 more follower in the past week. Get your stats right here crowdfireapp.com/?r=tw
3 new tweeps followed me in the last week. I find relevant people to follow with the #CopyFollowers feature of crowdfireapp.com/?r=tw
buat kelas x dan kelas xi mapel TIK, silahkan klik link berikut. buayanakal.blogspot.com/2015/05/gambar…
Retweeted by Dillah
2 new tweeps followed me in the last week. I find relevant people to follow with the #CopyFollowers feature of crowdfireapp.com/?r=tw
Aku udah ngantuk, tapi masih mau nemanin kamu.
Retweeted by Dillah
Yang memilih hilang memang sebaiknya tak lagi pulang.
Retweeted by Dillah
Yang memilih pergi seharusnya memang tak perlu lagi kembali.
Retweeted by Dillah
Alasan mengapa aku belajar tidak membenci setelah kau lukai, sebab waktu akan membawa pulang kembali apa saja yang pernah kau kerjai.
Retweeted by Dillah
Apakah aku yang mencoba tegar ketika mencintaimu harus berhenti di tengah jalan karena pengabaianmu?
Retweeted by Dillah
Gue cuma takut lo berubah karna ada yg lain.
Retweeted by Dillah
Number crunching for the past week - 1 new unfollower. Stats via crowdfireapp.com/?r=tw
Followers - 2, Unfollowers - 3. I didn't know it'd be this simple. Get your weekly stats via crowdfireapp.com/?r=tw.
Gue bakal ikutin semua alurnya.. karna hidup ini seperti air yg mengalir. dan gue percaya semua akan indah pada waktunya. Let it flow! ;)
Retweeted by Dillah
Lo itu ngeselin banget yaa.. Untung sayang. :)
Retweeted by Dillah
Cuekin aja dah ya. HAHAHA. HAHAHAHA. HAHAHAHAHA.
Retweeted by Dillah
Kenapa sih, setiap kali percaya pasti dikecewain, setiap kali bertahan pasti disia-siain, setiap kali bikin janji, pasti dilupain gitu aja.
Retweeted by Dillah




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue