Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Novita♥Butar2۶•̀ᴗ•́۶
553 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
pengen banget gue jadi lebih baik lagi O:) #fisika
Sampai sekarang Masih kepikirian kepada hal itu -_-
Sbar ya nil :(.Turut brduka Cita y @nila_766hi .Semga Di trima dsisi tuhn yg trbaik "@nila_766hi: Tenanglah bapak dan mamak di alam sana:'(
Harapan nya apaan za ? :D "@Maylinareza_b: maaf... ku hanya bisa diam dan berharap"
Time To sleep ¡¡!!! Tapi tetep aja melek -_-
Semoga nilai ulangan besok memuaskan ya allah :) amin O:) Berharap ^_^
Today stats: 2 followers, No unfollowers and followed 3 people via uapp.ly
Kalo nggak menghargai diri sendiri, maka orang lain nggak akan ngehargain lo :)
Ya Rabb tuntunlah hamba selalu dekat denganmu..biarkan hamba melalukan hal baik dengan hanya mengharap ridhoMu..
Retweeted by Novita♥Butar2۶•̀ᴗ•́۶
Harinya ga lengkap tanpa mandangin jung jae min. Abege alay lau.
Retweeted by Novita♥Butar2۶•̀ᴗ•́۶
Dilema antara tidur atau makan martabak nya. Seperti wanita pada umumnya, takut martabak ini semakin menambah lemak di paha dan perut
Retweeted by Novita♥Butar2۶•̀ᴗ•́۶
@Novitaerika2 lho, gimana sih kamu kok malah tanya masih kenal hahaha masih dong
Retweeted by Novita♥Butar2۶•̀ᴗ•́۶
Nobody can take away your pain but ALLAH, so don’t let anyone take away your happiness.
Retweeted by Novita♥Butar2۶•̀ᴗ•́۶
ALLAH may not always answer the prayers we want, but He always answers the prayers we need.
Retweeted by Novita♥Butar2۶•̀ᴗ•́۶