Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
ShaNIYAH
807 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
I'm so antsy. I can't wait
Baby coming to see me tmmrw πŸ˜ŠπŸ’•πŸŒŽπŸ’
Tomorrow πŸ˜©πŸ™β€οΈ
HAPPY BIRThDAY BIG BRO @_TrillMigo
lol…sad boyz
All females do is stare at you here... #UWG ... Like HEY
Ray rice is a BITCH
Niggas really lame asf. No more trapping out the bando for me. Lol. πŸ™…πŸ˜‚βœ‹
I'm changing up the way I do things. I had my sample of freedom my first 2 weeks of college.. Now it's time to buckle down and focus
Five Three Thirteen ........................πŸ‘‰πŸ’
Ariel so clutch. πŸ‘Œ
Who has netflix ?? I'm coming over #UWG
Retweeted by ShaNIYAH
Trying not to let anything ruin my day today!
Retweeted by ShaNIYAH
Starbucks is the equivalent of life.
Class selfies just cuz we dk WTF this lady talm bout. @JohnnyPulls pic.twitter.com/TfePmdVcag
I'm not interested in no new nigga. I don't want nobody here at uwg. I got who and exactly what I've always wanted and hoped for. I'm goodπŸ‘Œ
i feel like crying... its just so much shit man
Retweeted by ShaNIYAH
I'm Finna go Mia. Incognito. . I feel like shutting out from the world and just being lonesome
pandora got me in my feelings
Retweeted by ShaNIYAH
Dang. I really don't like to argue with folks. Like I will just stop talking and say k till you're done. I just hate it. Conflict period...
I needa vent. That always helps.
Overwhelmed. Time to shut down
Sick of hearing "keep your head up " ... LETS SWITCH FOR A MIN and you keep YOUR head up at all times. πŸ˜’
BRAAAAAA 😩😩😩
TheLord is my rock and my fortress nd my deliverer,my God,my rock in whom I take refuge,my shield,and the horn of my salvation,my stronghold
I have set the Lord always before me; because he is at my right hand, I shall not be shaken
Am I the only one Who hasn't seen Jill's nudes? πŸ‘€
Retweeted by ShaNIYAH
Damn bra. Ion got nobody. .
I need to find my chill today. I play entirely too much.
Retweeted by ShaNIYAH
I want everything to be good. In tact. Perfect. . And it's not. . And it's pissing me off.
πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”
really starting to stress . I need my bestfriend .
Retweeted by ShaNIYAH