Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Boner Cemetery
I dont even want their relationship I just want her booty pic.twitter.com/IdjOC4dBW8
Retweeted by Boner Cemetery
Bae be getting me tight bruh.
Im tired as shitballs
We will never forget our Mrs. Bieber. Love you @Avalanna. Thank you for being a part of my life. I miss you. #2YearsWeMissYouAvalanna
Retweeted by Boner Cemetery
I kinda love my boyfriend. Gonna call him peaches from now on. Hehe.☺️☺️
I can't wait for Justin to start going to award shows again and performing hand winning awards
Retweeted by Boner Cemetery
I was looking for a hair tie and my hair was already up I just killed myself
Retweeted by Boner Cemetery
Gonna be sitting in class on the first day of school like 😒�pic.twitter.com/4EY7efPeCOCO
Retweeted by Boner Cemetery
My dedication should not be questioned. pic.twitter.com/9lak9Bihvh
SPOTTED BACKSTAGE: It's date night! @BigSean & @ArianaGrande are walking around holding hands. Love is in the air at #iHeartRadio Music Fest
Retweeted by Boner Cemetery
If Problem sells 900K more downloads worldwide it will be one of the best selling digital songs of ALL TIME!
Retweeted by Boner Cemetery
Im hot as shit under this hair dryer
My fuckin iPhone fell out of my purse on the sidewalk now it has a scratch on it. Bruh i just got this on tuesday,
Im tired now. I wanna watch Netflix
My guy friend just told me im his crush. 🙈�#greateveningforasickgirlr#thatwassarcasticic
Wiz Khalifa weed stash weigh more than him
Retweeted by Boner Cemetery
Now i wanna make out. 😒😒
How do white people make out if they have no lips? #racistquestion
I encourage everyone and anyone to make out in the rain or make out in general.
I remember when my bf and i made out in the rain. Hehe that was fun. #thankgodihadbraids #whitecouplemoment #eventhowebkack
Aww its rainy outside. I love rain.
Im so asking my mom can i go to Ariana's concert.
Tickets are now ONSALE for Ariana Grande's Honeymoon Tour! Click below to see her LIVE with special guest Rixton! cards.twitter.com/cards/5qdye/4o…
Retweeted by Boner Cemetery
I shouldnt fucking be up this early like wtf
My mom thought she was smart tryna take my phone off me smh. pic.twitter.com/npAvlet3qu
Retweeted by Boner Cemetery
Earlier, @AugustAlsina awakes from a three day coma following a fall off the stage at a concert: on.mtv.com/1AVfB3x
Retweeted by Boner Cemetery
Twitter one huge ass virtual high school cafeteria and I firmly believe it is
Retweeted by Boner Cemetery
Everybody goes through that "Ok I'm goina stop cursing" faze lol.
Retweeted by Boner Cemetery
I also bought Zach a cute pink hat at Bape yesterday in Japan for when I meet him. I wanted to be prepared.
Retweeted by Boner Cemetery
Stayed home from school... Well i went and had to home back #slowlydying