Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Myns
507 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Last 24 Hours = 0 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Fake friends.
Last 24 Hours = 0 Followers and 1 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Hell-o fuckin' friend !
Tuh kan. Hasil merebut kebahagiaan orang lain gak bakal bertahan lama. Kena karma kan akhirnya. 😏
Last 24 Hours = 2 Followers and 0 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Jika benar ini yang terakhir,izinkan aku untuk melakukan sebaik mungkin. :))
Mereka hanya tidak tahu yang sebenarnya terjadi.
When i feel bored at class. ✌ pic.twitter.com/dFXbVSg7y1
Hidup itu,tentang bagaimana cara kamu menikmatinya. Happy weekend 😘pic.twitter.com/UAScMzwsYoo
Kalian kalian -_- gue mah ogah.
Lepaskan daripada memaksakan. Ikhlaskan daripada terasa menyakitkan.
Retweeted by Myns
Gimana rasanya ditinggal pas lagi cinta-cintanya? Sakit ya. Haha,sama.
Gek opo mbok pikir ngolehne aku segampang dee mbiyen ngolehne kowe? Haha.
Last 24 Hours = 0 Followed and 1 Unfollowed (stats by unfollowspy.com app)
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Kalau kamu yakin cinta adalah persahabatan yang butuh proses, maka kamu gak akan dibikin nangis sama cinta yang instan.
Retweeted by Myns
Kamu terlalu memesona, terlalu gemerlap, terlalu bersinar. Tidak mungkin jika aku tak jatuh cinta padamu.
Retweeted by Myns
Setiap mata berhak untuk menahan air mata. Setiap hati berhak menahan rasa sakit. Menahan tak mengungkapkan itu sakit.
Retweeted by Myns
Suatu saat nanti, saya akan membenci kamu dan menyesali kebersamaan kita. Saya cuma butuh waktu.
Retweeted by Myns
Kamu pikir cewek bisa luluh kalau kamu bilang "Aku uring-uringan gak tau kabar kamu!" ya? Eh, tapi iya, sih. :')
Retweeted by Myns
Adakah disana kau rindu padaku meski kita kini ada di dunia berbeda. #Mssysmchdad
Akankah di sana kamu juga merasakan cinta, perih, dan rindu yang sama? Semoga.... iya. :')
Retweeted by Myns
Dalam pertengkaran semua hal dibicarakan,kemudian di sesalkan.
Ya Allah, terimakasih atas segala nikmat, waktu, dan kesehatan yang masih Engkau berikan kepadaku. #LiciusPagi
Retweeted by Myns
Tuhan Maha Adil, ada saatnya nanti Tuhan akan menguatkanmu disaat oranglain ingin menjatuhkanmu #LiciusPagi
Retweeted by Myns
Hanya cinta yang bisa menyatukan dendam, hanya kasih sayang tulus yang mampu menembus ruang dan waktu. :)
Retweeted by Myns
Ig : Nikma.Sholikah. just coment for follback. Thx ~
Last 24 Hours = 3 Followers and 0 Unfollowers (FREE stats by unfollowspy.com)
Seng gawe kowe sedih banget saikine, mesti pernah gawe kowe seneng banget.
Retweeted by Myns
Opo penak? Mung pgn bbman, smsan... tp dadi jarang mergo alesan "sory yank sinyalku hilang." Utowo "tadi sibuk banget, nyuci pesawat yank."
Retweeted by Myns
Ora kabeh seng mbok rungokne kuwi bener, lan ora kabeh seng bener kuwi enak dirungokne. #QouteDinoIki
Retweeted by Myns
Lan, biasane uwong seng paling disayang kan bi asa ne i seng paling gawe loro ati.. ngono. :|
Retweeted by Myns
Dewasa kuwi sesimpel ora kerep ngecewakne uwong seng lagi ndelehke harapan nggone awakdewe.
Retweeted by Myns
Njaluk ngapuro dhisek ra nggawe kowe ketok rendah.
Retweeted by Myns
Masalah paling gedhe seko wedokan kuwi didelok dudu seko opo seng diomongke de'e, tapi seko opo seng ora diomongke de'e. :|
Retweeted by Myns
Ngekeki ngapuro kuwi gampang, seng angel i nglalekne kesalahane.
Retweeted by Myns
Nek jarene, seng apik kuwi "Stop wishing, start doing."
Retweeted by Myns
Nek wes dadi mantan njur kudu piye? Nek luweh apik berteman? Niate pengen kekancan kuwi raperlu nganggo roso seng jeru. :))
Retweeted by Myns
Mbiene kowe dilarani, ditinggal mergo enek seng luwih apik seko kowe, de'e lungo trus balik, kowe ijek sayang?.Fix, kowe kurang ultraflu.
Retweeted by Myns
Mungkin saiki, daripada kowe mumet luwih #PenakJomblo
Retweeted by Myns
Sayange, kecewa kuwi kerepe teko seko uwong seng awakdewe yakini rabakal ngecewakne. :))
Retweeted by Myns
Isuk cerah banget, eh bengine mendung banget. Dadi, yo mungkin wae seng gawe awakdewe bahagia banget, pada waktunya bkl gawe loro bgt.
Retweeted by Myns
Mergo sayang kowe kuwi hukume fardu'ain.
Retweeted by Myns
Nek wes isoh sinau sabar, mesti kuat nunggu kabar.
Retweeted by Myns
Percoyo ra percoyo, urip kuwi adil. Enek wektune seneng2, enek wektune sedih. Enek wektune awakdewe etuk, lan kelangan sesuatu.
Retweeted by Myns