Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
tashya
275 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
how to move on : forget him.
Sakitnya tuh disiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......... re:hati
Retweeted by tashya
Today stats: No new followers, 2 unfollowers and followed 3 people via uapp.ly
B - I - N - G - O
She is not perfect, but she is all i want
Retweeted by tashya
TURN DOWN FOR WHAT!!!!!!!
@Viccent22: Aku kangen kamu sobat, kangen saat kita "ngakak-ngakak. tapi nggak ada tujuannya. :'){}”@natashyaas @IgnatiaHanie
Retweeted by tashya
Happy b'dayy @natashyaas wish u all the besttt, makin++++ yaaa God Bless You {} Sukses di smp. Jangan lupain gue ya:* pic.twitter.com/MY8lQrm9J1
Retweeted by tashya
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Tft! Dan makasih atas malmingnya di Dufan , Love ya gaiz !!! @Abygail_hendra @yovitas_ @IgnatiaHanie @natashyaas
Retweeted by tashya
ketawa ketawa sendiri buka ig nya kak devina-_-
#PrayForGaza #PrayForPalestina God Bless you all!! :") :( :*******
abyy hp gue ilanggg.. kabarin yaa ke grupp @Abygail_hendra
Today stats: No new followers, One unfollower via Unfollowers.com/?s=dt
When somebody says "Justin Bieber" and you turn around like its your own name. pic.twitter.com/ai73BGuVgf
Retweeted by tashya
Midnight Memorries
Cewek yang kuat bukan yang engga pernah menangis, cewek yang kuat itu yang bisa menghapus air matanya
Retweeted by tashya
Cewek kalau udah ngeluarin air mata buat cowok, itu bertanda cowok itu penting bagi dia,dan tulus sayang sama cowok tsb
Retweeted by tashya
#SKAHA "Hidup Jangan Dibikin Susah!"