Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Wahyu Nadiyah
209 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Refreshing✌👅 (with mutia, Hilya, and Nurul at Pantai legon anyer) —path.com/p/4yGSwAT
hahaha aamiin;;) , hahahaha jangan manis" ah beb nanti ka... — Ohiyaa idiw. depan malaikat, tapi belakang? DEVIL=)) ask.fm/a/c3c6khq5
hahahah ngomong aja langsung ah gak ush ngeask wkwkwk... — Wkwk udah ah mut. jan ikut2an ngejudge. nanti kita sa... ask.fm/a/c3c53k26
nad lain kali kalo mau ngejudge orang tuh pinter" dik... — Wkwk makanya itu mut. dia udah ngerasa baik?sampe2 ng... ask.fm/a/c3c4iqqc
Apa yang paling kamu syukuri dari teman-temanmu? — Gamunafik, gamuka dua, yang tulus sayang sama gua. pokoknya l... ask.fm/a/c2ajl6jk
hidupnya kok beduaan mulu ama mutia? — Ya terus? Hidup gua harus berduaan mulu sama lu gitu? Atau mutia yang har... ask.fm/a/c392ji7l
Omg my cheek . really really pudgy😫instagram.com/p/0PHIHkKEa_/a
Batuk gasembuh sembuh:'&
ka itu siapa yg ngejudge kk? — Kk mana tau kan dianon. Km aja dianon. Baca pap ini aja yaa ask.fm/a/bp499d82
Aku Mah Apa Atuh by Cita Citata — path.com/p/16i1SE
Stop your fucking drama! Muak gua liatnya
Hasil coret2 gajelas [pic] — path.com/p/1BtBL9
Okeyokey RT @ajunaedii99: @NaesyaNadiyah flbck yg lama ga ke pake (temon)
Dinner w/SW🍴🍻 (with Hilya, Ineke, and 2 others) [pic] path.com/p/2vZZqKeI
Thanks for dinner🍴😘 (with Halimah and Mutia) [pic] path.com/p/24DNgT5G