Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
MuHd MiRzA
310 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
"Saya takde diploma, saya takde degree tp Kerja niat kerana Allah, niat kerana Ibubapa Allah beri rezeki tu"- Zizan razak.
Retweeted by MuHd MiRzA
Tangisan seorang pendosa lebih ALLAH cintai daripada tasbih para wali.
Retweeted by MuHd MiRzA
Istighfar (Astaghfirullah) is the gateway of relief and happiness. Whenever you are in distress recite it.
Retweeted by MuHd MiRzA
Yang terindah memang belum tentu yg terbaik, tetapi yg terbaik akan menjadi indah pada waktunya nanti. !!!
Retweeted by MuHd MiRzA
haihh harini dah kena balik kolej :(
Sesungguhnya Allah menyuruh kamu berlaku adil dan berbuat kebajikan, memberi kepada kaum kerabat (QS an-Nahl:90)
Retweeted by MuHd MiRzA
Bila cemburu, bila rindu, bila sedih kehilangan sesuatu, ucaplah, " Ma Fi Qalbi Ghairullah" Tiada sesiapa dihatiku melainkan Allah. 💕
Retweeted by MuHd MiRzA
hai assalammualaikum guys
Terkadang aku lebih suka bersendirian dari di kelilingi manusia yang menyakitkan hati.//Salam… instagram.com/p/zT2CXGQvfU/
Brgsiapa berjalan utk mencari ilmu, Allah akan mudahkan baginya jalan ke surga (HR Muslim)
Retweeted by MuHd MiRzA
Nak pahala free? "Keluar rumah, tengok langit. Langit dicipta tanpa tiang. Subhanallah. Fikir kekuasaan Allah pun dapat pahala." 👍
Retweeted by MuHd MiRzA
ahh shitt pendrive tak boleh pakai plk..
Jodoh dan Pertemuan semua ditangan Allah S.W.T :) pic.twitter.com/8JHn7XgSJn
Ingat holiday lupakan assignment🙌🙌🙌
Retweeted by MuHd MiRzA
hai assalammualaikum guys
Aku manusia, Aku Pendosa, Seringkali aku mengguris hati Aku tidak sempurna Jadi maafkanlah aku Sahabat… instagram.com/p/zQ6Pp8wvTV/
Walaupon aq bukan org pertama muncul dlm hidup kau tpi aq nak jadi yg terakhir dlm hidup kau😊
Retweeted by MuHd MiRzA
"Gemilangnya Islam di bawah kepimpinan Ulama'" Al-Fatihah kepada Tuan Guru Nik Aziz yg sering tersenyum ketika hidup pic.twitter.com/owaVctZ4BQ
Retweeted by MuHd MiRzA
Bestfriend kalau bercakap dengan kita, memang kasar. takleh nak cakap leklok. Cara dia cakap tu, macam nak cari gaduh dengan kita. kan?
Retweeted by MuHd MiRzA
ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ "Mungkin kejap lagi aku mati." "Maafkan aku kalau aku ada buat salah." ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ
Retweeted by MuHd MiRzA
It's great to be happy but it's even greater to bring happiness to others.
Retweeted by MuHd MiRzA