Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

MUHAMMAD MIRZA

“Jika seseorang itu sayang kepada sahabatnya maka hendaklah dia beritahu bahawa dia… instagram.com/p/BJ5VELaDi6m/
"Opah jap ehh Mirza nak tangkap gambar.. pandang lah sini huhu".. Selamat Malam ^^ . . . #vscoinstagram.com/p/BJ20g-8j6oE/
Bila bercinta kau kena yakin, bkn yakin dia mencintai kau, tapi yakin yg kau cukup kuat andai dia pergi dari hidup kau. -Dr. Romeo Jambang-
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
Segan nk tuntut hutang sendiri? Try cara ni: "Bro nak pinjam duit sikit" "Berapa kau nak?" "Sama macam kau hutang aku dulu" Mesti dia malu
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
Life is like photography We Develop From The Negatives . . #vscocam #instagram #photographerinstagram.com/p/BJhuHc7jsV9/
Alhamdulillah pulang dengan kegembiraan cuma takde rezeki je tahun… instagram.com/p/BJciO1NDpox4…
Wish us luck Kv Slim River for the My Skill competition at kv seri… instagram.com/p/BJbgOehjlgFq…
Mana boleh main paksa semua orang kahwin. Lain orang lain rezeki dan jodoh. Lain orang lain masalah dan mehnah. So, doa dan usaha terbaik 😊
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
Siapa kata buat taubat sekali terus jadi baik kekal hingga liang lahad? Tidak. Bukannya dengan sekali taubat, manusia terus jadi Malaikat!🍂
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
Saya tahu, berubah itu penat. Ada yang memperlekehkan; Keji, sindir dan kutuk kamu. Penat? Apa-apa pun, ingat; Syurga itu tempat rehat :)
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
Jangan cakap kita asyik takde duit. Tapi cakap lah semoga Allah murahkan rezeki kita. Kata-kata itu boleh jadi doa.
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
Rasailah kemanisan iman dengan berbuat baik kepada mana-mana pun insan. Tidak mengapa jika dia tidak kisah akan kebaikan, Tuhan tahu kan?🌸
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
إتق الله حيث ما كنت Fear Allāh where ever you find your self
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
Mencuba tapi gagal lebih baik daripada sembang kosong pastu kondem orang
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
Jerebu yang kerap melanda negara pada pertengahan tahun, dikesan berulang mulai tengah hari ini.
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
A friend is someone who can see the truth and pain in you even when you are fooling everyone else.
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
These guys dressed up their dog as a big spider, I'm out 😂�fw
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
Dipaksa & terpaksa haha memang tak ahh citernya.. buat serabut je
Overthinking is the biggest cause of our unhappiness. Keep yourself occupied. Keep your mind off things that don't help you. Think positive.
Retweeted by MUHAMMAD MIRZA
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.