Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
ONI
83 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Tunjukeun naon nu sakedahna tiasa ditunjukeun , ulah eleh ku asa-asa , ulah seeur nu dipikiran , kedah tiasa total . Football is my life \m/
Malam minggu ditinggal pacar ke puncak itu hooaaammmmmppp -_____-
Mandi dan jgn lupa sarapan sayang "@rachmapebri: @MuhamadSyahro10 morning jga ♥"
Kemaren2 da iyaselow gabayar ini wkw "@meylinda_zahra: Keur iraha? Sory sory haha"@MuhamadSyahro10: Mane oge subuh2 rajin nyieun twet
Mane oge subuh2 rajin nyieun twet galauhaha "@meylinda_zahra: Isuk keneh cull~"@MuhamadSyahro10: Tidak akan ada pertanyaan yg menyakitkan
Tidak akan ada pertanyaan yg menyakitkan jika tidak pernah disakiti , hanya tidak ingin jatuh dilubang yg sama :')
Keur carape teh kieu nya ubar ti pamajikan teh :)
HAYANG DUEL COBA ANJINGG LAH !!
COBAMUNKEURPASEATEHULAHLEUNGITKATASAYANGTEH !!!!!!!!!!!
Kalah di BPL tuh masih bisa ngejar juara , tp kalah di capital one maap maap ya byebyee~
Sentak sengor !!
Cinta datang karena TERBIASA BERSAMA !!
Open order baju , switer dll . Bully Geard Cloth (y)
B1J4K B1J4K L0L h4h4h4 "@meylinda_zahra: L41N 94L4U S4T3H 41N9 L9 B1J4K Y3UH "@MuhamadSyahro10: E& 805 15uX2 64L4U "@meylinda_zahra:
Wilujeung tepang taun kota Bandung tercinta 203th . #BandungCityPride
E& 805 15uX2 64L4U "@meylinda_zahra: Ketika Tuhan mengambil org yg km syg, bkn berarti dy sdang menghukumu melainkan sdang membuka telapak
Siap bi "@meylinda_zahra: Make kuwah jng daun sampe mang "@MuhamadSyahro10: Make cai tong ? "@meylinda_zahra: Oke bungkus
Make cai tong ? "@meylinda_zahra: Oke bungkus "@MuhamadSyahro10: Sanguan "@meylinda_zahra: Syarekeun moal oreg es "@MuhamadSyahro10"
Sanguan "@meylinda_zahra: Syarekeun moal oreg es "@MuhamadSyahro10: Syarekeun moal bener es "@meylinda_zahra: Lebaynisasi bgt lah elu -,-
Syarekeun moal bener es "@meylinda_zahra: Lebaynisasi bgt lah elu -,- "@MuhamadSyahro10: Kalian terlalu mengkudeta bahasa gua yg biasa saja
Kalian terlalu mengkudeta bahasa gua yg biasa saja -_- "@meylinda_zahra: Uchul bikin galau nih :( "@EkaLestari16: Temen gue di apain sama
KONTROVERSI "@EkaLestari16: Labilhati #eaaak hahaha "@meylinda_zahra: Ada kalanya gw down ada kalanya gw setrong HAHA "@EkaLestari16:
Aselina ieu engap -___-
Gnight 14 februari 92 ♥@>-- @rachmapebri