Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
ONI
83 followers
Tunjukeun naon nu sakedahna tiasa ditunjukeun , ulah eleh ku asa-asa , ulah seeur nu dipikiran , kedah tiasa total . Football is my life \m/
Malam minggu ditinggal pacar ke puncak itu hooaaammmmmppp -_____-
Mandi dan jgn lupa sarapan sayang "@rachmapebri: @MuhamadSyahro10 morning jga ♥"
Kemaren2 da iyaselow gabayar ini wkw "@meylinda_zahra: Keur iraha? Sory sory haha"@MuhamadSyahro10: Mane oge subuh2 rajin nyieun twet
Mane oge subuh2 rajin nyieun twet galauhaha "@meylinda_zahra: Isuk keneh cull~"@MuhamadSyahro10: Tidak akan ada pertanyaan yg menyakitkan
Tidak akan ada pertanyaan yg menyakitkan jika tidak pernah disakiti , hanya tidak ingin jatuh dilubang yg sama :')
Keur carape teh kieu nya ubar ti pamajikan teh :)
HAYANG DUEL COBA ANJINGG LAH !!
COBAMUNKEURPASEATEHULAHLEUNGITKATASAYANGTEH !!!!!!!!!!!
Kalah di BPL tuh masih bisa ngejar juara , tp kalah di capital one maap maap ya byebyee~
Sentak sengor !!
Cinta datang karena TERBIASA BERSAMA !!
Open order baju , switer dll . Bully Geard Cloth (y)
B1J4K B1J4K L0L h4h4h4 "@meylinda_zahra: L41N 94L4U S4T3H 41N9 L9 B1J4K Y3UH "@MuhamadSyahro10: E& 805 15uX2 64L4U "@meylinda_zahra:
Wilujeung tepang taun kota Bandung tercinta 203th . #BandungCityPride
E& 805 15uX2 64L4U "@meylinda_zahra: Ketika Tuhan mengambil org yg km syg, bkn berarti dy sdang menghukumu melainkan sdang membuka telapak
Siap bi "@meylinda_zahra: Make kuwah jng daun sampe mang "@MuhamadSyahro10: Make cai tong ? "@meylinda_zahra: Oke bungkus
Make cai tong ? "@meylinda_zahra: Oke bungkus "@MuhamadSyahro10: Sanguan "@meylinda_zahra: Syarekeun moal oreg es "@MuhamadSyahro10"
Sanguan "@meylinda_zahra: Syarekeun moal oreg es "@MuhamadSyahro10: Syarekeun moal bener es "@meylinda_zahra: Lebaynisasi bgt lah elu -,-
Syarekeun moal bener es "@meylinda_zahra: Lebaynisasi bgt lah elu -,- "@MuhamadSyahro10: Kalian terlalu mengkudeta bahasa gua yg biasa saja
Kalian terlalu mengkudeta bahasa gua yg biasa saja -_- "@meylinda_zahra: Uchul bikin galau nih :( "@EkaLestari16: Temen gue di apain sama
KONTROVERSI "@EkaLestari16: Labilhati #eaaak hahaha "@meylinda_zahra: Ada kalanya gw down ada kalanya gw setrong HAHA "@EkaLestari16:
Aselina ieu engap -___-
Gnight 14 februari 92 ♥@>-- @rachmapebri