Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Mufarwa Farid
806 followers
Baru lps tgk video org guna kucing sbagai umpan pancing ikan jerung. Ramai yg marah,tp aku terfikir, apa beza penyeksaan kucing dgn cacing?
Pemalasnya aku sampaikan nak keluarkan pen untok sign attandance pun malas.
Perkara paling asas untok menulis dengan baik di Facebook adalah menghindari segala shortform.
Diam x semestinya bodoh kerana kebodohan yg plg banyak berasal daripada mulut.
Lelaki sebenar adalah lelaki yang buncit.
Bila lelaki kata kau hot, dia tgk badan kau. Bila lelaki kata kau lawa ,dia tgk muka kau. Bila lelaki kata kau cantik,dia tgk hati kau.
Berbekam tak sakit langsung. Bila tgk darah keluar,spatutnya kita rasa seronok sbb benda2 kotor keluar dari badan kita.
Bila kau bercakap dgn org lain, jagalah penafasan. Jgn telalu kuat sgt sbb buat org lain x selesa.
Malaysia tak terfikirkah meminta Tuan Guru Haron Din berunding dgn para Jin utk membantu mencari MH370?
Tak sampai 24 jam kat rumah,aku dah jadi macam orang gila sebab tak buat apa-apa.
Alangkah ironinya perempuan yang tidak menutup aurat tetapi mempunyai handphone yang ada casing.
Umur 20 tahun sebenarnya adalah masa yang paling sesuai untok memikirkan tentang masa depan anak-anak kita.
Ramai orang pentingkan muhasabah cinta tetapi terlupa muhabah diri.
Satu-satunya benda yang tidak akan muncul di dunia adalah jawapan sebenar sebab-sebab awek kita merajuk dengan kita.
Orang yg bawak kereta mewah selalunya lebih bangang IQnya daripada orang yang hanya bawak motor cabuk.
Bila org tanya aku ni mazhab apa,aku jawab: "Aku xde mazhab. Aku ambil mana2 pendapat yg baik x kira drpd ASWJ, Syiah atau Wahabi."
Mari aku buat spekulasi: MH370 kena hijack dan hijacker terjun gunakan payung terjun dan biarkan kapal terbang terhempas.
Kalau aku tweet sekarang, agak-agak berapa ramai ingat aku dah mati tapi hidup balik?
Bertahun lamanya tak Tweet.
Macam best je kalau sport malam-malam nie..
Banyak cerita fitnah dua tiga hari ini. Yang diliwat. Yang tak diliwat. Yang terhempas. Yang tak terhempas.
Bayangkan salah seorang penumpang daripada kapal terbang terhempas ni dapat De Ja Vu macam cerita Final Destination.
Macam mana nak jaga empat orang isteri sedangkan satu waktu solat pun tak terjaga?
Baru aku tahu ada puak2 bangang lagi bebal yang bernama Evan's dan Hudson's di belakang namanya walaupun nama sebenarnya Rustam Sidagar.
Aku harap aku boleh mati serentak dengan isteri aku sebab aku tak nak salah seorang dari kami mengalami kesedihan.