Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
patricia anne dizon
unexpected visitors. na miss nila ko. LOL πŸ˜„πŸ˜„βœŒ#InstaMag
slacker. LOL βœŒπŸ‘
πŸ˜ƒπŸ˜ƒβœŒ #GilasPilipinas #pusotothemax
ugh. sooo full. πŸ΄πŸ‘Œ
@cbtlph's mocha latte for my caffeine fix. πŸ˜ŠπŸ‘
"@pjs08: You cannot win your enemies to Christβ€”you can only win your friends. God bless everyone..."
πŸ˜°πŸ˜°πŸ˜‘πŸ‘ŽπŸ‘Š
don't act like it's a bad thing to fall in love with me. #lss
just saw @laureenmuy's wechat TVC. soooo cute. πŸ˜„πŸ˜πŸ‘
"@girlposts: i always get so motivated to eat healthy and workout everyday but then someone mentions pizza or tacos and it's all over"
ang ganda nman ng bahay ni angeline. 😭
"@9GAG: Girls, why you do this? 9gag.com/gag/av0Mxqd pic.twitter.com/f81ErbTMcj" girl logic at its finest. lol ✌
this is going to be a looooong day.
my wish just came true!!! pentatonix will be on #PitchPerfect2!!!! gaaaah. πŸ˜ƒπŸ˜ƒβ€β€
#leggo πŸƒ
whooo. sana tama tong ginagawa ko. hahaha
work life. lolz.βœŒπŸ“–
"@damnitstrue: I think eating is my kind of sport" yupyup. πŸ˜„πŸ°πŸŸπŸ”πŸ¦
ba yaaaan. bkit wala si AVO and thomas. kainis. haha. #MasterGameFace #TeamChris
"@girlposts: If you don’t use an empty house to sing obnoxiously and off key in your underwear you are doing life wrong"
I always wonder what people think when they first see me.
Retweeted by patricia anne dizon
i think i have biceps fetish. πŸ’ͺπŸ˜ƒ
aaaaaand i'm back. lol πŸ˜ƒπŸ‘πŸ‘Š
Lucky 5 to Win 2 Free Tickets RT: @MasterGameFace June 21, Smart Araneta feat Bball All Star… instagram.com/p/pVfGdvuFaZ/
Retweeted by patricia anne dizon