Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
haircut expired?
Death can't even get u outta the friend zone. U get killed and she at ya funeral like "he was like a brother to me"
Jus got my haircut... Might accidentally cheat on my girl tonight
Ladies if you love him don't let his girlfriend stop you... Go get your man
What if actually get what I'm chasing after? Then what?
What if I'm not as great as I think I am?
Is it drake take care album o clock yet?
I never go out unless someone tells me to come out... Most times I'm just sat in my house on my own watching Netflix ๐Ÿ˜
All I do is watch Netflix need a life pls
Retweeted by haircut expired?
I loved my ex but as soon as she caught me cheating. I was out. I donโ€™t like people being in my business :/
If you're not chasing your dreams to make them come true, someone else will just pay you to help make THEIRS come true. Work hard!
Fellas... Stop thinking you're the only guy your "potential" girl is texting lol
When your crushes boyfriend gets run over >>>>>>>>>
Mary J. Blige like 50 still singing bout how niggas ain't shit, maybe its you Mary... maybe its you
Retweeted by haircut expired?
It's so crazy how random people know you and you don't have a clue who they are lol
I never breakup with my Girlfriends. When I wanna be single I just take the passcode off my phone and leave the rest 2 God
Cancel out my ex like put a line thru that bihhh
Finals week has to be the worst week of my life
"Yeah I just graduated... Hit the detonator" pic.twitter.com/uEBkwGh5Ir
Stay? Ill toss boxing gloves to her and its up to her if she put em on or not before I started swinging pic.twitter.com/qOJBCbYQ8R
Don't make me make u fall in love with a nigga like me lol
If AIDS could be in one video this would be it RT "@Curvables: #WHIPTAKEOVER pic.twitter.com/dZ8ZzzulwO"
Ya'll go pray for my boy Colin. Ain't nothing wrong with him.. He just looks like a Somali pirate pic.twitter.com/Gp6XCwSuMx
She lucky she broke into 2015 Chris Brown house. 2008 Chris Brown might have tossed her the fade
Boy if you don't get... U and I both know I support Barcelona!! @vuhsace
Barcelona are so shit you can't even beat a side who are missing crucial players fuck outta here mate @vuhsace
Ur gay if you think 1 good girl is worth a 1000 bitches lmfao. A thousand bitches bro.. 500+500.. A thousand bitches fam. 1 fucking thousand
Drake said "I been Steph Curry with the shot" Steph Curry wins MVP. "6th man like Lou Will" Lou Williams wins 6th man. Drake a holy spirit
I'd rather have a $180 mill... RT "@swami_akash: Mayweather may have $180 million but I got her ๐Ÿ˜pic.twitter.com/vtv3F5eZx11"
Texting one person everyday is not really a problem for me
But Pacquiao shoulda won right? Lol pic.twitter.com/6gBvgIkMqn
Smh amber rose Twitter beef with khloe kardashian was better than this whack ass fight
Manny Pacquiao down on points and you worried about your ex cheating.. Grow up RT "@Baessican: my ex just cheated on me"
The only nigga in my eyes that can beat mayweather vine.co/v/OWpwEOV1JhT
Pacquiao so excited like he about to cross the American border line smh
Manny walking out with Jimmy kimmel > mayweather walking out with Justin bieber
THIS NIGGA SINGING HIS WAY TO A GREEN CARD
Manny pacqiao bout to catch these hands like my ex caught me cheating
I wish it was mayweather vs my ex tonight smh
Pacqiao is so humble man! You gotta watch this pic.twitter.com/cVIZdZAXIR
Yes, ive been training for this moment my whole life @mouqeet_
Retweeted by haircut expired?
Didn't u jump the fence to get Into America anyway? @vuhsace
Nipple piercings on A-Cup titties look like staples
When you're 2 minutes into Netflix and you give your girl the look pic.twitter.com/TXscAP9WKD