Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
AmirulHakim
584 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for AmirulHakim”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Kenapa masih hidup kan aku hari ini ? Jawb imam ghazali " kerana dosa ku terlalu bnyak & Allah masih izin kan aku untuk bertaubat " ALLAHU
Retweeted by AmirulHakim
''Smpanlah sseorang itu dlm doa. InsyaAllah trpahat slamanya. Jgn smpan di dlm hati, krana hati sifatnya berbolak-balik & senang berubah :')
Retweeted by AmirulHakim
Tak perlu merayu rayu pd manusia. Berdoalah pd Allah. Kerana Allah pemilik hati hambanya. Jika tiada jodoh di dunia Pasti ada di syurga ♥
Retweeted by AmirulHakim
Nabi SAW dan para sahabat RA solat malam sampai lebam-lebam kaki. Kita tidur malam atas tilam sampai lebam-lebam mata. T..T
Retweeted by AmirulHakim
Ada sebab kenapa agama kita melarang sesuatu perkara/perbuatan. Semuanya demi kebaikan kita semua sebenarnya ♥♥ :') pic.twitter.com/qVaDxcE5VI
Retweeted by AmirulHakim
*true friends. -selalu membantu kita -sentiasa memahami kita -ikhlas berkawan dgn kita -tak mudah tinggalkan kita -sentiasa ada bersama kita
Retweeted by AmirulHakim
Dunia ini memang tidak adil. Sebab itu kita disuruh mengejar akhirat, kerana di sana pasti ada keadilan. :)
Retweeted by AmirulHakim
Allah samakan orang kaya dengan orang miskin dengan berlapar di siang hari. -Itulah Ramadhan.
Retweeted by AmirulHakim
"Bang , nak ikat tepi ke nak ikat mati ?" "Selepas tengok awak tiba tiba saya mahukan ikatan yang sah" #RamadhanPickUpLines
Retweeted by AmirulHakim
Aku suka bila lepak dengan bestfriend. sebab apa? Yelah, Dia pandai pujuk orang. Sentiasa buat lawak. Suka menyanyi. Selalu jadi gila haha
Retweeted by AmirulHakim
Zaman dulu, datang haid adalah perkara yang paling memalukan bagi anak dara. Anak dara sekarang bila datang haid siap update status lagi."
Retweeted by AmirulHakim
Every relationship has its problems, but what makes it perfect is if you still want to be together when things go wrong.
Retweeted by AmirulHakim
"Dua perkara yang mesti kita selalu ingat, mati dan dosa." - Habib Ali Zainal Abidin Al-Hamid
Retweeted by AmirulHakim
'' Bukan dinama kan kawan kalau dah tikam belakang kawan baiknya sendiri. ''
Retweeted by AmirulHakim
Menangislah kalau sudah penat memendam.
Retweeted by AmirulHakim
Aku sakit Aku diam.Aku terasa Aku diam.Aku merajuk Aku diam.Aku diam sebab hati aku dah terbiasa.Kau mana tahu.
Retweeted by AmirulHakim
Couple yang panggil papa mama ni macam dah gedik tahap kritikal je.Mohon sentap!
Retweeted by AmirulHakim