Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

Karabo Comfort

880 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
You may wrongly believe that you're unstoppable now, unless yo... More for Sagittarius bit.ly/yibOac
I hate that feeling you get in your throat when you're trying to talk when you're about to cry.
Retweeted by Karabo Comfort
biggest regret is stalking @AshwinBVintage's instagram.... too baeful :) .... waaay to bae!!!
Wake up, listen to music, get your groove on, go make your money boo 👌🏽 new motto
Retweeted by Karabo Comfort
Caster is married fam and I can't even get a text back
Retweeted by Karabo Comfort
ummh Dear Oomf, your tweets? alright lemme leave it at that... *drops mic
Cant sleep... #InsomniaThings... Selfies that never made it :) /)!:!/! With thia_1997 instagram.com/p/BALPV2lDk6z/
Dear 2016...somehow Ive got a good feeling about youuu..... hey now!
#Sagittarius do better getting insulted then getting complimented.
Retweeted by Karabo Comfort
LMFAO.......im weak!! Mulimisi raps?? ? ? ? ? ? ? ? #LRT
So was Mulimisi promoting his mix tape ngexesha lethu lika #Muvhango ? Please explain (25 marks)
Retweeted by Karabo Comfort
Lmao....this 'sangoma.......what a freaken liar!!!!
Just lazing around...........bleeeeeh instagram.com/p/BAKz9HGjk2N/
You are your own greatest enemy today as you inadvertently wor... More for Sagittarius bit.ly/yibOac
Family members who dont even wish us happy Bdays... all up in our grills asking for examination numbers...ummh Nah fam
Provincial Averages WC 84,7% GP 84,2% FS 81,6% NW 81.5% MP 78.6% NC 69.4% L 65.9% KZN 60.7% EC 56.8%
Retweeted by Karabo Comfort
Thanks to examinations no.s .... buying that news paper will be pointless as hell!, y'all dropouts wont understand a thing! Go on! smh
Thanks to examinations no.s .... buying that news paper will be pointless as hell!! Go on! smh
O kgona go emella di #MatricResults tsa bana ba bangwe mara o palletswe ke go emela ur HIV Test results
Retweeted by Karabo Comfort
100% for English? Hai. His creative essay must be published and then made into a movie trilogy.
Retweeted by Karabo Comfort
>>>> Announcement of Matric Results.... Good luck to the class of '15.... all the best with your future... no one is a failure... ☺
Retweeted by Karabo Comfort
Yah Dig? Thanks buhhh :) RT @KindaB @KidStoux your Instagram thou....fire!!!
Praying.... #Jan6th #IWasNeverReady.... fashionable while at it :) LMAO instagram.com/p/BAKbOyMjk5V/
Although romance might be in the air, it's difficult to bring ... More for Sagittarius bit.ly/yibOac
Lmfao...lemme leave this here!!!
This torn t-shirts/Tees Thingy is really ON? Smh, y'all never miss a trend xem! LMAO
So ass eating is a thing... but nobody out here peeping these toe lickers? Bye.
Retweeted by Karabo Comfort
2more nights then we're on....dayum! #IWasNeverReady
Deep in the bottom..... Deep in the bottom.
RT @fossagittarius: #Sagittarius + #Pisces: 2/5. Amazing friends, bad relationship.
RT @Asian_Ye: Including mentioning previous ex's 🖕�ij
Dear Fashion Copycats out here...this goes out to y'all :( !!!! instagram.com/p/BAH2IHjjk2l/
Your cheerful attitude can positively impact your immediate fu... More for Sagittarius bit.ly/yibOac
Lmao. great Q RT @ThuleCoupe: What's a mokgito????
Same as my username RT @KindaB yo @KidStoux please drop your insta handel.
Dear science learners at my previous school.... believe me, y'all need a 1000 goodlucks!! the suffering Lmao...dont let me discourage y'all!
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for Karabo Comfort
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?