Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
mertcangnaydn2
MATEMATİĞİN BABAANNESİ KAŞAR.
Örtmenim arkadaş sümüünü koluna siliyooo
Bu soğukta yapılabilecek en iyi şey dizi izlemek.
seni dinleyemeyecek kadar uykum var adam
Bazı insanlara verdiğim değeri geri almak istiyorum.
Gitmeyecek birileri lazım , sevince değişmeyecek birileri.
+ Adın ne ? - Metehan + Anlamıı ney ? - Gitarın tellerine dokunmadan gitar çalan ilk insan tanesi.
Oysa kusurlarıyla sevmek gerekir
- Alo iyi günler ahmet beyi bağlar mısınız ? + Niye ısırıyor mu :D:D:D
sen 10 liralık tayt giyince cool biz 80 liralık bursa forması giyince serseri oluyoruz.
rabbimin lütfudur bana,yokluğunun bolluğu...
-ayrıldınız mı kanka? +he git yavşa mk
+Hos geldin evladım. -Hos bulduk amca. +Ne ikram ediyim sana? -Wifinin sifresi ne?
"Size okuldan hiç ödev vermiyolar mı?" -Anne atasözü.
Thsirtle gezen var, hırkayla gezen var, montla gezen var, kolsuz badiyle takılanlarda var. Yine ülke olarak zor bir süreçten geciyoruz..
-Aşkım napıyorsun? +Çok mutluyum aşkım ya kilo verdim -Bana verme kiloya ver eywl.
TWİTTER YAŞAM TARZI GİBİ BİRŞEY OLMUŞ BİZİM İÇİN
-Kanka 5 dakikaya geliyorum +Gelmezsen -Mesajı bidaha oku amkjgjdidbnd
ELLERİNİ SIMSIKI TUTMAK VARDI BİRDE.
+Başörtüm yakışmış mı ? -Yakışsın diye mi taktın ?
Kız 10 yaşında ''ya aşk beni neden görmüyorsun'' yazmış. Tabureye çık tabureye :)
Yazcak birşey bulamadım neyse favlayın hadi :D
Evde kimse yokken son ses müzik dinlemek en büyük hobilerimden bir tanesi.
Beni mutlu edicek sahiplencek bi sevgilim olsa ne güzel olurdu!