Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Mega Gilinsky
388 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
What are you expecting from the new season of "Game of Thrones"? β€” Nothin' ! Cause I'm not a gamer --__--" ask.fm/a/c2i22np2
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
twivelingomar's HS sister, Nadya sing "Little Einstain" πŸŽΆπŸš€οΏ½instagram.com/p/1hdE0DkTaL/tLku
What do you look forward to most this year? β€” My school things ask.fm/a/c28b7633
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
December, this year 😊😘😍 wait up ok twitter.com/jfaluk/status/…Is4
Cewek lebih seneng sama cowok yang biasa aja tapi bisa bikin dia merasa nyaman & seneng dibanding sama cowok yg sok ganteng tapi nyakitin.
Retweeted by Mega Gilinsky
Pengen banget ngerefresh otak, ngedelete semua masalah, ngeformat rasa kekecewaan, terus install masa depan yang lebih cerah. Pengen banget.
Retweeted by Mega Gilinsky
Wait for me till I GO back πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜β€οΈβ€οΈβ€οΈπŸ‘Œtwitter.com/jfaluk/status/…tpiR9Ag
Karna sabar, aku sakit. Karna setia, aku kecewa. Karna rindu, aku menangis. Karna cinta, aku terluka. Dan karna sayang, aku bertahan.
Retweeted by Mega Gilinsky
Kalau udah sekali nganggap 'sahabat', ya tetap sahabat. Harus bisa maklumin sifatnya, nerima kekurangannya, bahkan nerima kebusukannya.
Retweeted by Mega Gilinsky
Kenapa orang baik umurnya pendek? Karena Tuhan sayang mereka, Tuhan tidak ingin melihat mereka berdosa, dan Surga menjadi jaminannya. :') β™₯
Retweeted by Mega Gilinsky
Mulut bisa bohong, namun tatapan mata tidak. Perasaan bisa berkata tidak, namun hati selalu mengatakan yang sebenarnya.
Retweeted by Mega Gilinsky
Cinta itu bukan soal berapa sering kamu bersamanya. Tapi apapun keadaanya kamu berusaha tuk tidak meninggalkannya.
Retweeted by Mega Gilinsky
Nyubitin pipi, cubit hidung, elus-elus kepalanya adalah sesuatu yang gak terlalu romantis, tapi bisa jadi suatu kenangan yang sulit dilupa.
Retweeted by Mega Gilinsky
Cewek mah, ngebatin dia tahan, sakit hati dia tahan, rasa kecewa dia tahan, dari semua yg ditahan, dikeluarinnya cuma dari air mata. Duh..
Retweeted by Mega Gilinsky
Kalo lagi badmood tuh susah banget buat senyum, kalo diajak ngomong paling jawabnya: .Terserah, .Yaudah, .Iya, .Gapapa, .emot ":)".
Retweeted by Mega Gilinsky
Cowok sejati itu yg selalu menjaga hati, walaupun ada cewek cantik yg menghampiri, cowok sejati itu tetap pertahankan org yg disayangi.
Retweeted by Mega Gilinsky
Sejutek-juteknya cewek, dia gak tega kalo udah main pura-puraan gak peduli, padahal khawatir setengah mati.
Retweeted by Mega Gilinsky
Cowok yg gentle dimata cewek adalah cowok yg bisa mengakui kesalahannya dan selalu menepati janjinya.
Retweeted by Mega Gilinsky
β€οΈβ€οΈπŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ jaga dri bae" syng πŸ’‹β€twitter.com/jfaluk/status/…Q8g8
You are MINE !! πŸ˜˜β€οΈπŸ’‹πŸ’‹πŸŒΉ@officialjadenaden | seriously I'm fell in Love with you Jaden ❀pic.twitter.com/G7XG0lhLjf0lhLjf
Lagu balonku ada , mengajarkan kita untuk menggenggam lebih erat apa yang masih ada, bukan menangisi yang telah pergi.
Retweeted by Mega Gilinsky
Cowok yg gentle itu yg berani ngomong didepan teman-temannya "kenalin ini cewek gua, dia memang gak sempurna, tapi gua sayang sama dia".
Retweeted by Mega Gilinsky
If you could spend the next year living anywhere in the world, where would you go? β€” Heaven ask.fm/a/bnb2qko3
What is the quality you most like in a woman? β€” They are so understanding ask.fm/a/bnb304l1
How often do you change your mobile phone? β€” 3 times a day, maybe ? ask.fm/a/bnb30eq0
What was the last song you sang out loud to? β€” Torn by ONE DIRECTION ask.fm/a/c240akh9
Sometimes being different is beautiful πŸ’‹β€οΈπŸ˜˜πŸ‘Œinstagram.com/p/1Zihw-ETSP/qAh81
Finally you can took a SELFIE with @justinbieber πŸ˜˜β€οΈπŸ‘πŸ½πŸ’‹ #anotherPICr#forTODAYODinstagram.com/p/1UTzHeETTB/xsrQ
Everythings will be alright, if there is NO COMPLAIN πŸ‘ΌπŸ™instagram.com/p/1SicATkTZ1/l6Z
What's your favorite dessert? β€” Plum cake ask.fm/a/c1mm9co4
Love is natural. Doesn't matter you OLD or YOUNG, BLACK or WHITE πŸ‘ΌπŸ™β€instagram.com/p/1Rhpa6ETcg/gp
Follbck mega β€” Done ka ;) ask.fm/a/c1j2b3e2
"Barang makan tuh, makan !" - Versi @twivelin_gomar πŸ‘­ sarahmurib πŸ˜‚οΏ½instagram.com/p/0GH1HiETUp/HoiH
Taranaki Mountain 🌹🌁❀️instagram.com/p/1J6-3CkTQd/FVC
Birthday Party (25/03/-15) πŸŽŠπŸŽ‰πŸ’“πŸ’‹οΏ½instagram.com/p/1INxezETfh/i5rtxf
New Plymouth πŸ™πŸ‘ΌπŸŒΉinstagram.com/p/1ILwc9kTdI/kJ3oO
Why does the Easter bunny hide eggs? β€” Idk... ask.fm/a/c1cbgqj1
New Plymouth, gurlsss πŸ’‹πŸ˜˜πŸ‘Œinstagram.com/p/1FfrN3kTT0/7Mv9B
Last day of Term 1 πŸŽ‰πŸ˜˜instagram.com/p/1CqvqUkTTv/TBI
If you were candy, what would you be? β€” Lolly ask.fm/a/c17id368
Who is your favorite artist or painter? β€” My self :D ask.fm/a/c176g4dl
Torn - One DirectionπŸ™β€οΈοΏ½instagram.com/p/1A1IHjETVp/s8
hallo megsii kngen eh:((folbek ne cntik:p β€” Onuan nda leh ka : P . d o n e ask.fm/a/c15kaack