Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Maulana Risas
458,554 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
You can fake a smile, but you can't fake your feelings!
I will show the world what's inside my heart and be loved for who I am.
It's time to see what I can do, to test the limits and break through. No right, no wrong, no rules for me. I'm free.
Aku pernah dekat dgn seseorang, dekat sekali. Dia pernah berkata "jgn pernah tinggalin aku ya" nyatanya, dia yg pergi, meninggalkan luka.
Ada saatnya seseorang berhenti berjuang, bkn krn dia tlh mendapatkan yg lain. Tp karna dia sadar org yg diperjuangkannya tdk mengharapkannya
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that’s why its called the present.
A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are.
If you love them and they love you, they will always find you.
Kadang orang yang kita anggap bisa jadi yang terbaik malah bisa jadi yang terburuk. Well, If you see people from by cover, you wrong.
A dream’s not like math that you learn in school. It can’t be defined by some scientific rule.
Seribu perkataan dan pengetahuan tdk berarti tanpa ada satu tindakan yang nyata. ACTION !!!
When you lose someone you love, they never really leave you. They move into a special place in your heart.
I never dreamed that I could love you so much. You stole what was left of my heart.
Orang yang sirik bisanya cuma menjudge yang engak-enggak tentang diri kita. Sok tau, sok paling bener. Kaya dirinya udah bener aja!
Bukan seberapa sering dia bilang "Aku Sayang Kamu" tapi seberapa sering dia bilang "Gue sayang Dia" ke semua orang !
Kesedihan itu fase hidup, semua orang pernah mengalaminya, tapi tidak semua orang mampu belajar dari sana.
Other folks might be a little bit smarter than I am, bigger and stronger too, but none of them will ever love you the way I do.
It's time to see what I can do, to test the limits and break through. No right, no wrong, no rules for me. I'm free.
Jadi orang sabar itu emang pahit banget! Tapi gue yakin, buah dari kesabaran itu akan manis pada akhirnya. :)
Sometimes, you have to realize that some people can stay in your heart, but not in your life.
Cerdas saja tidak cukup, kamu harus punya keberanian untuk mengerjakan apa yang oranglain tidak mampu lakukan.
Misalnya gue cinta sama si A, ya gue fokus sama si A aja, gak peduli si B, si C, ataupun si D ngedeketin gue, karena gue udah fix sama si A.
Saat seseorang mendoakanmu dalam doa nya walaupun kau tidak tau, yakinlah bahwa cintanya sangatlah tulus padamu :)