Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Maulana Risas
468,496 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Remember! wherever you are God will always be by your side !
Can't promise that things won't be broken, But I swear that I will never leave! Please stay forever with me!! :)❤️
Hargai dirimu sendiri dengan berhenti bersedih dan menangisi mereka yang bahkan tidak menghargaimu.
Aku Sih Rindu terus sama kamu, tapi kapan kamu nya rindu sama aku ...
Kadang orang yang kita anggap bisa jadi yang terbaik malah bisa jadi yang terburuk. Well, If you see people from by cover, you wrong.
I never force people to like me. If they hate me, that's their problem. not my problem. :)
For me you were a great captain and the best player I've ever played with. pic.twitter.com/K0Dj6VcV4Y
Retweeted by Maulana Risas
Ketika cinta tak berpihak, terimalah dgn sabar. Di seberang sana masih ada orang yg sedang menunggumu dgn cinta yg tulus
Mungkin semua orang bisa menjadi teman yang baik untukmu, tapi sadarilah tidak semua orang dapat menyimpan rahasiamu dengan baik.
Don’t be too sad, because miracles never really die.
Kangen temen lama. udah pada sombong2 sekarang.. bahkan lupa sama gue. (⌣́_⌣̀)
There will always be that one girl who is prettier than you, but you've just gotta find that one guy who doesn't care
Everytime, everywhere, everyminutes my moodbooster is the music and you. ♥
jangan jadi pecundang dengan kamu melupakan orang2 yg udah baik dan mensuport kamu saat kamu terjatuh
A dream’s not like math that you learn in school. It can’t be defined by some scientific rule.
I never dreamed that I could love you so much. You stole what was left of my heart.
I don’t need a perfect person. Saya hanya ingin orang yang bisa nerima lebih dan kurangnya saya. Cukup. :)
Memperjuangin yang pantas di perjuangin aja, kalo salah langkah, nanti nyesel lohh;)
Keinginan saja tidak cukup, apa yang kamu cita-citakan harus kamu perjuangkan dengan usaha dan kerja keras. ~
Selamat Siang Indonesia 😄😍 [pic] path.com/p/IF5mIw3
If you judge me without knowing me. You do not define myself. But, you define yourself.
Salah satu investasi terbaik yaitu berinves pada diri lo sendiri dgn cara mengembangkan potensi terbaik yg lo miliki♥
Percayalah, gak ada yang lebih keren selain rencana tuhan yg disiapkan untuk kita saat kita berada dititik terlemah :)
Perhaps, someday the dreams that I wish will come true.
Jangan takut sama masalah yang kamu hadapi. Semakin kamu takut, Kamu ngga akan jadi dewasa.
The right things may seem wrong sometimes, or sometimes the wrong things may be right at the wrong time.
Ngetweet itu kan pake jari, bkn pake hati. Jadi, yang ngetweet galau itu bkn berarti galau beneran. Jgn terlalu serius, ini cuma twitter
The world's made of light and darkness. You can't have one without the other 'cause darkness is half of everything.
Perfect guy is not the one who has more money or the most handsome one you'll met. Its the one who knows how to makes you smile everyday.
Don't think, and don't worry. If the time comes, you'll know what to do.
Peka lah, Cinta nya udah mentok nih !
Kegagalan itu sebenernya Sukses yg Tertunda ,jd sabar aja ya, Nanti juga anda pasti sukses
So strong, it can lift the spirit. So gentle, it can touch the heart. It is the magic that begins the happily ever after.
Dari hubungan ini gue gak minta lebih ko, gue cuma minta lo sayang & setia sama gue. udah itu aja :)
Kadang orang yang kita anggap bisa jadi yang terbaik malah bisa jadi yang terburuk. Well, If you see people from by cover, you wrong.
I miss my old friends. I mean, the crazy, stupid, fool, weird, awkward, mad, solid, cool, smart, kindly, faithfully and honestly.
Ada acara yang masif banget nih. Yoga 3 kota berbarengan!! Yuk beryoga bareng di bit.ly/axastrm #IngatSehat
Whatever you do, do it well. Do it well that when people see you do it, they will want to come back and see you do it again.
coba itu yang jomblo pada ke mesjid dulu gihh, sholat, berdoa, minta diterangi jalan dan hatinya :)
Maybe I don't cry, but it hurts. Maybe I won't say, but I feel. Maybe I don't show, but I care.
I'm not lonely, I have amazing God, lovely family and wonderful friends.
Ada kalanya putus itu menjadi sebuah pilihan. Disaat hati udah capek untuk bertahan
Nyamaaan banget kalo udah ada dideket lo, ngobrol bareng lo. Harapan gue satu: waktu berhenti, biar semuanya gak cepet berakhir. :')
If only they’d look closer, they’d find out there’s so much more to me.
Whatever is bringing you down, get rid of it. Because you’ll find that when you’re free, your true creativity, your true self comes out.
Proses belajar itu tak hanya dari sekolah saja, dunia disekelilingmu juga memberimu pelajaran yang sangat berarti
Pada akhirnya yang diperjuangin justru yang selalu nyakitin kamu.