Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

MATİZZ

Arzular arsız, gece ay şahit..
Şöyle bi cinnet geçirip pompalıyla sokaktan geçenleri vursak rahatlayacaz gibi
Kore devlet başkanı "Türkiye'yi atom bombasıyla haritadan sileriz" demiş önüne gelen posta koyuyor, ite köpeğe maskara olduk amına koyim.
Barcelona bir kulüpten fazlası da, bu YAKA başka YAKA En büyük KARŞIYAKA..
Anasından babasından çok barmen gören kızlar burda duygusal takılmasın amk
Beyler baronları bitene kadar def Tür: Gerilim IMDB: 8.7
Tütün sarar gibi boka sarıyor hayat amk
Kafamız katliam
GEBERİYOM GOMŞULAR
Çay kaşığı bardaktayken nasıl çay içiyosunuz amk benim burnuma kaçıyo
Hava tam havuz başında soğuk mu acaba diye bakan arkadaşı havuza itmelik değil mi ya?
Savaşımız, dünyadaki bütün çocuklara çikolatanın tadını öğretmek olmalı
Şampiyon takımı tutmadık, tuttuğumuz takımı şampiyon yaptık.. BAĞIRIN ULAN KARŞIYAKA DİYE!
Önsöze değil son söze bakan adamlar olduk
Annem köye gittiğinden beri evde survivor hayatı yaşıyoruz amk
Zayıf,tutsak bedenim, Kurtulurken tuzaktan. İşte ölüm meleğim El ediyor uzaktan. Koşuyorum. Üşüyorum #MuhsinYazicioglu
Retweeted by MATİZZ
Cüzdanda unutulan para şapşikliği
Ya amına kodumun veledi ben senin yaşındayken pokemon falan izlerdim senin ne işin var lolde orospu çocuğu
Kendi çıkarı için fırıldak olan insanların amına koyim
6 saat call of duty oynayıp kaydetmeyi unutmuşcasına bir gün amk
Hasret rüzgarları çok erken esti baba.. Özledik 03.03.2013 ~
Kendinin kaldıramayacağı şeyleri kendi yapınca gülesi geliyo insanın
Senin yapacağın iğneyi sikeyim aq karısı
Allah rahmet eylesin başımız sağolsun.. Ülkücü Hareket Engellenemez!! #FiratÇakiroglu instagram.com/p/zXb5I3xta6/
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.