Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
fuckboy
who actually has the time to catfish
i like the one closest to her lmao pic.twitter.com/YSmU0QFZHl
my fav typo is when you're tryna say how but instead you call them a hoe
eww a spider just came on my phone, he came - on my phone
a conversation I heard: guy: where are u from? girl: portsmouth guy: sorry? girl: portsmouth guy: i heard where you're from I'm just sorry
just gonna leave this here vine.co/v/emvViFTMODV
when you have two exams in one day vine.co/v/eAxQAi0uuvz
it's so eww when you find a hair on you, especially when it's not even your hair colour, like who's being throwing pubes at me
i hate when you wear rly nice underwear & you get sad cos no ones gonna see them
t wayne - nasty freestyle is such a shit song though first let me- no first I'm gonna let you shut the fuck up
my hair sucks
i saw this on facebook n I couldn't stop laughing pic.twitter.com/NpIVfhbbP1
if anyone asks me to arm wrestle, I'm good vine.co/v/e72JmZI9Y6Z
whenever someone says "entertain me" - robbie williams 'let me entertain you' always manages to play in my head
i really want an apple watch
when u masturbate ur basically lying to ur genitals
alright it's official, I have lost all motivation
whenever you sing in the car vine.co/v/hMwguz2VgHw
if the voice in ur head is you, who's the one listening to it
excuse me your girl a stalker, shocker, she call me daddy but she ain't my daughter
some people just wear the uniform pic.twitter.com/sBVnO6RXGI
the worst part of all this is that, she is so shit at guitar hero
& no, girl farts do not smell like flowers and rainbows
my housemate is getting too chummy with me, starting to fart in front of me n stuff, NO BABE, girls don't poo & they don't fart
my housemates are the sweetest, they brought me breakfast in bed cos I'm hungover af❤️❤️❤️
ur very pretty when i'm drunk
i am fucked rudeboy
i am so bored, i wanna go out but i have no friends
fuck revision, play guitar hero with me & discover we're rockstars and we'll be rich n popular
should be doing work but instead I'm playing guitar hero