Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
M
#CowboysNation that's all! #CowboysFam the best πŸ™…
You know you had a good time when you wake up in your closet! Hahaha
Denise and i starting off at rain lets see where the night takes us cheers #Cowboysnation
My nephew is 2 and he is the biggest flirt i swear! Lol #LoveHimToPieces
Elephant everything! 🐘
If you have to ask "is this too scandalous?" Then it probably is! Lol
Need this headache to go away....
Lame lame lame! Anyways who says lame anymore? Ha
Magic Mike XXL? Well......
Mortal kombat before bed? ....yup πŸ‘Š
Eating a box of donuts, or fitting into my dress? Decisions decisions....🍩
We're so quick to give advice but not take our own....
I hope everyone is having a better day than i am! #blisters #NeedASoda 😒
So close but yet so far....
I wish i could just wear my ninja turtles shirt all day! πŸ˜•#comfyy
Went running around my neighborhood then i saw a rain drop fall....so I'm gonna take that as a sign! Lol
when is this air conditioner gonna kick in?? dam #hot
#spy was so funny! πŸ˜‚ needed a good laugh
Movie date! We're ballers on a budget so we go to a matinee. Ha
Waiting for emails are the worst! Ahhh
Did so much this weekend I'm exhausted! But I'm oh so very grateful 😊
In the end we're just doing it for the great memories! πŸ˜„
You can't make fruit salad without no fruit!!! Lol πŸ˜‚ I'm messing up man!
Is it weird that i actually like grocery shopping? Lol
Wth! my tv froze i want to watch the finals!!! Grrrr
Man i can't wait for my Sundays when i can be a bum and just eat and watch football all day. πŸ‘Œ
Bartenders are like therapist, only that they have unlimited supply of alcohol. Lol
Feta cheese and herb chips aren't so bad after all.πŸ™…
My cowboys list is always on point! πŸ‘Œ
I hate a messy home!
Supply and demand my friend, supply and demand...
2015 has been the best by far! #Grateful
Well well well this was a good one!
Twitter gives me the play by play no problem!
I love my Sundays! Having a great morning β˜•
little debbies. Don't even look at them!!!!!!
#Bridesmaids still funny! πŸ˜‚
I put chile on everything! If it isn't spicy it isn't for me! 😀
Coffee is going to save the day!
Nah it's cool staying up for harry potter movies was totally worth it! πŸ˜…πŸ‘“
Watching all the harry potter movies tonight like it's the cool thing to do! πŸ˜…
Family! smh they have no filter sometimes 😯
Puras pendejadas! πŸ˜…
I need to grow lemon trees around my house cuz these mosquitos aren't playing around! πŸŒ±πŸ‹πŸ‘€
Did someone say cheesecake? πŸ°πŸ‘€
I need to go running, but my couch is looking so freaking sexy to me right now!
Slept in and feeling likeπŸ’―!
Thanks fo asking- Lynch
If you expect breakfast in the morning Just remember one thing.... Lower your expectations! 😜




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue