Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
M
I'm so sunburned this shit isn't even funny! #ouch 😭
Having to go buy a new phone cause you broke yours on purpose.... #LoserMode #MoneyDownTheDrain #smh πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’Έ
Just waking up, man my body needed it. Thank you vegas!! 😊
It's been fun vegas but 5 days was enough πŸ˜΄πŸ˜΄πŸ™…βœˆ
The city that never sleeps! πŸ˜†
Where is my burrito?!! Starving over here!!😒
Officially on vacation! πŸ’ƒ
#Cowboysnation right now πŸ™ŒπŸ™…πŸ˜†πŸ˜„πŸ‰
...βŒ›πŸ˜‘
Goodnight pretty people 😴πŸ˜ͺ
I'm hoping tomorrow morning the deal will be done! #PayDez #Cowboysnation πŸ˜΄πŸ’ΈπŸ’΅
πŸ˜‚πŸ”«
Me everywhere we go - i hope it's on sale πŸ˜…πŸ’Έ
I'm so sleepy this isn't even funny! 😴
I wish i lived by a 7-eleven 😳#slurpeee
For some reason gin and juice sounds like a good idea.... but it's probably not! πŸ˜‰
I'll take 4 rather than 10 on this any day! #Cowboysnation #hardy #kraken
Wtf who forgets all their groceries in the car?? Lmao one of those days!
I remember when i use to bitch about my mom calling too much, and now i cant even get her to respond to my texts! πŸ˜‚πŸ˜­
-You can't buy my love with a cookie! What about 10 cookies? -.............show them to me.
Almost let it get to me, but then i was like do i really care?? Nope #StayingPositive
A guy sagging skinny jeans lmao πŸ‘Ž
Sorry I'm late i didn't want to come...
Damn Jared damn....
Suck it up buttercup
I keep checking twitter to see about dez news and still nothing.... πŸ˜‘
EhhhhhAhhhhh making that noise when you take a sip of ice cold frozen beer. #ha
You can't go with budlight and then switch to keystone! Lol you just can't 😝
Can i keep a secret? More like can i remember a secret. 😰
One love ☝
Don't worry so much you'll get wrinkles! #SomethingMomWouldSay
Most things I'm like -oh well or -it's okay or -eh what can you do? #GOAL *Living that stress free life* πŸ‘Œ
Why am i still up? Why am i still eating? Questions i ask myself a lot!
Woke up late now my morning is all screwed up! 😬
Need cookies!
Current mood -donuts 🍩
No, no, no i stay. -consuela πŸ˜…
One thing you must not do is burn the flour tortillas!!! Go ahead, get a pen, write this down it's free advice. #ThisIsGold πŸ˜…
#CowboysNation that's all! #CowboysFam the best πŸ™…
You know you had a good time when you wake up in your closet! Hahaha
Denise and i starting off at rain lets see where the night takes us cheers #Cowboysnation
My nephew is 2 and he is the biggest flirt i swear! Lol #LoveHimToPieces
Elephant everything! 🐘
If you have to ask "is this too scandalous?" Then it probably is! Lol
Need this headache to go away....
Lame lame lame! Anyways who says lame anymore? Ha
Magic Mike XXL? Well......
Mortal kombat before bed? ....yup πŸ‘Š
Eating a box of donuts, or fitting into my dress? Decisions decisions....🍩




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue