Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
ŞEYMANUR↯♬
1,105 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Arkadaslar bu leehan teo haha kac gundurmesaj atmıyorummerak etmis beni eşogluessekk pic.twitter.com/1oO2WXh1Ay
Evet sürekli kendi kendime konuşuyorum. Kimseyle konuşmayıp saatlerce yazıyorum. Çünkü o kadar güveneceğim hiç kimsem yok.
Daha saçlarının beyazlaşmasını izleyeceğim ben..
Deli olmayan insanları anlamiyorum.Düşünsene deli degilsin
Bugün kitap izledim, film okudum,yemek dinledim,müzik yedim.Aklım sendeydi hiç birşeyi düzgün yapamadim.
Şu aralar hayatımdaki tek aksiyon; hocanın ödevi kontrol edeceğini bile bile yapmayıp,okulda dersten önce yetiştirmeye çalışmak.
Lisede bi ara alarm kurmadan yatıyım demiştim 2 gün uyumuşum. Herkez öldüm sanmış. Uyandığımda dedem başımda yasin okuyodu aq
Ya valla aklimda muhtesem bi tweet geldi ama telefonumun sarji yoktu o an yazamadm eve geldim unuttum.
bir taş attım pencereye puff daddy 50 cent çıktı usher evde yok dedi why why? tamam vurmayın..
Retweeted by ŞEYMANUR↯♬
Takibi bırakmayın 2 gune glcm
Kız whatsappta konuştuğu erkeklerden imparatorluk kurmuş, sefere çıksa yunanistanı alır hala "az insan, çok huzur" diyor.
Retweeted by ŞEYMANUR↯♬
Tamam Lc waikiki sarkısının mahmut tuncer yazdı tamam.
Hocam biraz yavaş. Hocam yetişemiyoruz. Hocam bir daha söyler misiniz? Hocam parmaklarım felç oldu. Hocamm. Hoc. Yazmıyorum lan yazmıyorum
Retweeted by ŞEYMANUR↯♬
Anne yarın okula gitmicem ben cok odevimm var ..
Sosyal alemde şarj diye yazdığını normalde şarz diye telafuz eden insanları samimi bulmuyorum *-*
Senin beni kıskanmaya hakkın yok. Sen turk degilsin korelisin. Kim ogretti sana kıskanmayıı????
Ceviriciye kufur yazıyorum sesli olarak okuyor hahahaaaaaaaaahhahahahaa
Lee teo han la telefonda konusuyorduk.. bana cok cool sun dedi hahah cunku hem inglzce konuusyordum hemde arada korece kk
Birşeyler yaşıyorum ama konuyla alakam yok.
Bayrağın nasıl bir şeref olduğunu şerefsizler bilmezler.
-Evladım bu sınıfın hali ne +Valla yarram bizde ortam böyle
Birazdan aklıma gelir kendime çeki düzen vereyim.
Keşke bir sihirli değneğim olsaydı da götüne soksaydım.
Biraz uyursam, belki uykum gelir..
Aşkım diye birisi var. Tüm arkadaşlarım onunla mesajlaşıyor. Hepsini birden idare ediyor. Sanırım yollu.
Kafamın içindekileri susturamıyorum.
Karın ağrısı öldürür mü? İnşallah öldürmez. Ölürsem çok üzülürüm.
Akıllısı beni bulmaz ki. Gerizekalı olan zaten bulamaz. Ulan resmen kayboldum.