Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Mali Music
music 96,699 followers
...yep. Just happened. No pick up? No problem! Efficiency at it's best! Lol! She made a way! Lol. #Respect
Yo, I want EVERYBODY to go to grammy.com and check out my interview & acoustic set of #HeavyLove!!! S/O to the incredible ppl over at @thegrammys Headquarters for sharing their time. Link in bio #ThankYouGod
R&B singer/songwriter @MaliMusic discusses his memories of performing in church as a teenager grm.my/1pQaT49 pic.twitter.com/NBHhjiDw84
Retweeted by Mali Music
YOOOOOOOO!!!!! Everybody go check out grammy.com! Gotta couple of vids on their homepage I want y'all to see! #HeavyLove
They make everything a little easier....#family #sisters #love
Heavy Love is THE perfect song for what I believe is the definition of true love....Shout out to @MaliMusic!! #Beautiful
Retweeted by Mali Music
@MaliMusic rocked it for the kingdom at the McDonald's 365 Black Awards. #FightForYou
Retweeted by Mali Music
@MaliMusic Just rocked San Fran! Got to meet and shake hands with the talented one himself. Thanks Mali!
Retweeted by Mali Music
I thoroughly enjoyed the @MaliMusic concert tonight at #YoshisSF can't wait for him to come back with… instagram.com/p/ri3BWvpDHJ/
Retweeted by Mali Music
@MaliMusic looking forward to your show tonite in SF. I brought my 17 yr old son who enjoys your music and is a singer as well
Retweeted by Mali Music
Sup fam!!! Hope y'all Sunday has been CRAZY blessed!! Don't forget to watch my performance at the 11th annual McDonalds #365BlackAwards 2nite @ 10p EST on @BET (unless you're gonna be rockin wit me at Yoshi's San Fran....then ur excused lol)
Blessed to have performed @ the 11th annual McDonalds #365BlackAwards! Watch the show on @BET, 8/10 (TOMORROW) at 10pm EST #SPON
Blessed to have performed @ the 11th annual McDonalds #365BlackAwards! Watch the show on @BET, 8/10 at 10pm EST #SPON pic.twitter.com/zWgxch4kpw
Gonna be a good one....
Mali Music's music really touches my life. @MaliMusic thank you.
Retweeted by Mali Music
Make sure Y'all check out @MaliMusic latest record #MaliIs … it's Ridiculous
Retweeted by Mali Music
Remember when I asked for new music to listen to yesterday? Well I got introduced to @MaliMusic #loveit
Retweeted by Mali Music
SAN FRAN! I’m coming to Yoshi's San Francisco on August 10th and I want to see you at my show! Link in bio for ticket info #MaliIs... Photocred: @tmo365