Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
HandeÖzge
1,370 followers
Küba'da penis büyütme de dahil olmak üzere bütün estetik operasyonlar bedavadır.
Retweeted by HandeÖzge
Birbirinden Gerçek ve Türk Takipçilerimiz ile Sizi Fenomen Yapıyoruz! Tıklayın bit.ly/1hXbBWB
Retweeted by HandeÖzge
Tamamı Orjinal Takipçiler ile Sosyal Medya'da Fenomen Siz Olun! Tıklayın bit.ly/1hXbBWB
Retweeted by HandeÖzge
Fenomen olmak ister misin? O halde gel seni Fenomen yapalım! Tıklayın bit.ly/1hXbBWB
Retweeted by HandeÖzge
Kankamın başkası ile kanka olduğunu görünce kendimi aldatılmış gibi hissediyorum :DD
özge çokk kaşınıyoo çokk :DD
Bakmakla görmek aynı şey değildir. Ama vakvakla ördek aynı şeydir.
Aynısını bidaha yapıcaksanız lütfen özür dilemeyinn
Bize hiç benimle aynı yaşta ve yakışıklı misafir çocuğu gelmedi lan :D
kimseyi, yorganın altında gözyaşlarınızı pijamanızın koluyla silecek kadar sevmeyin bak yatak yorgan sümük oluyor
Bütün ilişkiler yıpratır.Zaten iki insanın yıpranmadan birlikte kalabilmesi bir mucize.
Annemin bağladığı poşeti çözmeye çalışmak = Bomba imha uzmanlığı :DA:DSAD
Artık twitterdaki kişilerede sarmaya başladım nasıl sıkıldıysamm :D:D:
Uzun bi zaman sonra bana geri döneceğine %100 eminim.
yine mal gibi ilk mesajı ben attım amk
etfafındaki kızları tek tekk öldürmek istiyorumm
şifa ve özgee benimm bebekleriimmm :DAS:DSA
ağzına sıçmak istiyorum ama o lanet yeşil gözlerin beni bitiriyoo
O an birini üzmen gerekiyordu ve elinin altında ben vardım. Hepsi bu kadar mı?
fal işimiz kübranın isteğine kaldıysa yandık :D çabuk gelse isteği bare :D