Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
ltmrv
I have a new home page here twiends.com/ltmrv - check me out!
-Partilere gitmek -Dünyayı karavanla gezmek -Sevgilinle olmak Varken hayatının 50 yılını okul dershane ve çalışmakla geçirmek niye ?
Retweeted by merve(bb)
"-Benden nefret mi ediyorsun? +Seni düşünecek vaktim olsaydı, inan senden nefret ederdim." (Casablanca)
Retweeted by merve(bb)
''Mutsuz uyanmanıza sebep olan insanları affetmeyin.''
Retweeted by merve(bb)
"Erken kalkınca yol almak yerine, uykumu almak istiyorum."
Retweeted by merve(bb)
Ramazan geliyor. Bi ay boyunca acıktım,susadım, ölüyom, geberiyom tweetleri dinlemeye hazır mısınız ?
Retweeted by merve(bb)
"5 dakika önce mutsuzluktan ölürken, 5 dakika sonra beraber kahkahalar attığım insan; benim için herkesten değerlidir." /Anonim/
Retweeted by merve(bb)
Müziğin sesini duymayanlar, dans edenleri deli sanıyor.
Babamı internetten alışveriş yapmayı anneme öğretmekle tehdit ettim. Kalp krizi geçirdi. Şimdi hastaneye gidiyoruz. :D
Duman En Guzel Gunum Gecem: youtu.be/BJuJJ1Wmn_0 @YouTube aracılığıyla
Saçını diken qundiler yeter lan gözlerim bozuldu!!!
Yağmur yağıyo çamaşırları içeri alın. (Sosyal sorumluluk temalı tivitim)
Retweeted by merve(bb)
Biri sırf sizden hoşlanmıyor diye ona hayvan demek yanlış, çünkü genellemeler yanlıştır, öküz, ayı, maymun gibi alt türlere girmek lazım
Biz çiğnediğimiz sakızları yere atmayalım, kuşlarda arabamıza sıçmasınlar. Bu husumet sona ersin.
Retweeted by merve(bb)
Demin çok güzel bi tweet vardı aklımda acayip gülmüştümde ha. Neydi acaba unuttum amk.
Telefonumun alarmı her sabah bana kıyametin habercisi sûr'u hatırlatıyor. Yatağımın içinde kaçacak yer arıyorum lan.
Niye erken kalkıyorum anlamadım. Neden yani bu fakirleşme çabalarım? Dışarıda kar mı yağmış, ne var? Benim mi Allah'ım bu çizgili defter?
Banyolardaki duş almaya yarayan fıskiyelerin kablosundaki demirin çıkıp içindeki plastik hortumun görünmesi çok fakir bir olay bence.
Omzumda bacağın eksik, yatağımda kukun
Bi kere de sen sor be sarı çiçek. Bu adamın bi sorunu var mı? Mutlu mu? Dertli mi? Parası var mı? Ama nerdeee...
Ya ne zamandır kitap okumuyorum. Artık başlasam iyi olacak. (Asla başlayamadı.)
Arkadaşıma bir yaprak verdiğimde defterin arka sayfalarında kendiliğinden kopan diğer yaprak vardı ya, ay duygulandım yine.
Counter'da bıçakla adam öldürmenin mutluluğu, bir PES'te orta sahadan gol atmakta var, bir de az da olsa sevgilinin sıcak bir öpüşünde.
Çok güzel şeylerin sonunun çok güzel biteceğini sanıyoruz ya hep, hayattaki bütün göt oluşlarımızın çıkış noktası bu bence.
ÖSYM sınav güvenliği için okullara sinyal kırıcı Jammer koyacakmış. Oldu olacak çatılara keskin nişancı koyun kopya çekeni indirsinler amk.
Retweeted by merve(bb)