Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
Lisa
306 followers
Nggak kok je namanya juga perempuan :D RT @jeliaaPI: Hoho nggak salah kan ya? :p RT @lisa__eka: (cont) tl.gd/ne5os7
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
Eaaaaa curhat :p RT @jeliaaPI: Iya masalalu yang menyakitkan *eh :D RT @lisa__eka: Bangun dari masa (cont) tl.gd/ne4ibp
La tak kandani-_- RT @utamiaprillia: aku saiki wes mudeng :D RT @lisa__eka: Alah sing kui lo sing (cont) tl.gd/ne4ib9
Bangun dari masa lalu? =)) RT @jeliaaPI: Aku udah bangun lis :pRT @lisa__eka: Mula ojo di pelihara (cont) tl.gd/ne340t
Ojo ndak kebiasaan :p RT @18Anggraini: Berkali-kali juga gapapa :)) "@lisa__eka: Gakpapa (cont) tl.gd/ne33to
Alah sing kui lo sing kui pake akhiran sa juga --" RT @utamiaprillia: @lisa__eka sing saiki sopo song?
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
"aaa bye bye monyet,cermin ajaib sekarang siapa yang lebih canti,paasti lisa dong" -lisa-
Ada sebagian orang yg sudah berkorban demi pasangannya tapi nyatanya,pengorbanannya tak dihargai sama sekali
Retweeted by Lisa
Alone is the only place I want to be.
Gakpapa sekalikali :') RT @18Anggraini: Eh malah curhat :D "@lisa__eka: Emoh aku lelah mecoba (cont) tl.gd/ne1e01
Bedoo,ayu tisa. Ora sisan kowe menyamakan aku karo sing sakiki?-_-RT @utamiaprillia: @lisa__eka podo podo kembqr identik xD
Mula ojo di pelihara je,gek tidur je :3 RT @jeliaaPI: Yaallah aku luput lis x.x :p RT @lisa__eka: (cont) tl.gd/ne10gi
Emoh aku lelah mecoba *eh RT @18Anggraini: @lisa__eka kene tak ajari haha
You can't see the light not because you're in the darkness, but because you don't want to open your eyes. -@wilzkanadi
Retweeted by Lisa
"@ihatequotes: Just because God may not be answering your prayers doesn't mean your prayers (cont) tl.gd/ne0vrn
Rumit ya kayak tali pramuka yg di "untel-untel"
Lha aku raisoh bhs mu kok =)) RT @18Anggraini: @lisa__eka ojo nggo B.Ingg aku ra reti barang kok :o
Aku xl kok je,kowe sok tau :D RT @jeliaaPI: Kui m3 haha RT @lisa__eka: Anti galau kok je :3 RT (cont) tl.gd/ne0uiq
He just my past. She just his past. And now another "she" is his girl.
Oraisoh wkwk we have a different life RT @18Anggraini: @lisa__eka huhuhhu -_- naknu samaan wae :D
Anti galau kok je :3 RT @jeliaaPI: Ojo ndak galau lis :v RT @lisa__eka: Pengenflashback:|