Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Kemboong
219 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
RT @HaditsKU: "..dalam setiap musibah yang menimpa seorang muslim terdapat penghapusan dosa.." (HR Muslim)
kenapa mesti orang itu , gak ada orang lain apa -_-
┌П┐(◣_◢)┌П┐
it's the worst day ever !
RT @wow_spongebob: Hai sobat aku cemburu ketika kau lebih ceria saat bersama mereka dari pada saat bersamaku..
RT @Fact: People will hate you, rate you, break you, and shake you. How strong you stand is what makes you.
RT @Fact: School doesn't test your intelligence, it tests your memory.
rasanya dicuekin itu sesuatu banget .
RT @Fact: "Pistanthrophobia" is the fear of trusting people due to negative past experiences.
RT @MauiAng: My brain is like the Bermuda Triangle, the information goes in and then it's never found again. 😂
walaupun ini bisa ditahan , tetap saja berasa sakit
RT @wow_spongebob: Persahabaan itu mengendalikan emosi, jangan pernah persahabatan hancur krn hal-hal kecil yg terkadang sepele
RT @wow_spongebob: Seramai apapun tempat saya skrg,kalau ga ada kamu terasa sepi.
gw emang gak suka sama orang yg itu
RT @Fact: There’s a lesson hidden in everything. You just have to find it.
RT @Fact: The 3 C's of life: choices, chances and changes. You must make a choice to take a chance or your life will never change.
RT @Fact: A negative mind will never give you a positive life.
RT @Fact: Sometimes the eyes can say more than the mouth.
RT @Fact: Didaskaleinophobia is actually the fear of going to school.
jangan cari aku , aku sudah mati
RT @HaditsKU: Rasulullah bersabda: Tidak akan masuk surga orang yang memutuskan hubungan kekeluargaan. (HR Muslim)
RT @HaditsKU: "Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu akan menjagamu sedangkan kamulah yang menjaga harta" (Ali bin Abi Thalib)
apa ku tak pantas mencinta,apakah diri ini tak layak dicinta,apakah memang tak ada cinta untuk diriku ini -_-
still be a special idol #ZV6661
RT @HaditsKU: dan janganlah kamu saling bermusuhan tetapi jadilah hamba-hamba Allah yg bersaudara. (HR Muslim)