Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
AmaliaD ✌Ardha
9,486 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Jaga ucapan lo! jgn sampe nyakitin orang lain.. Takunya lo nanti celaka sama ucapan lo sendiri! #TF
Retweeted by AmaliaD ✌Ardha
This week on twitter: 8 new followers, 349 new unfollowers and followed 2 people via uapp.ly
Indonesia terlalu banyak mempermainkan pemerintahan contoh aja Kurtilas balik ke KTSP...BBM naik akhirnya turun lagi -_-
This week on twitter: 9971 new followers, 841 new unfollowers via uapp.ly
Suka pengen ketawa liat kakak kelas lagi nangis juga matanya difoto ... Alay atau dia bego...
#TAO [weibo] Tao just left a comment on his weibo cuz fans found him in the pic. LOL, sweet boy checking the comments pic.twitter.com/XlRRExAbXG
Retweeted by AmaliaD ✌Ardha
Buat someone yg jauh disana.. Kadang aku salu mikir gimana perasaan kamu ke aku? Apakah sama kaya yg aku rasain ke kamu?
Retweeted by AmaliaD ✌Ardha
Jangan pernah merasa sendiri karena malaikat di kanan dan di kiri selalu menemani kita kapanpun dan dimanapun