Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Sign in free!
KING LEAN ⛽️
283 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for KING LEAN ⛽️”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Things are worth fighting for . 💯👀 Right ?🙇💭
2:54 🔩exas 🔩rill
Left me mid sentence again 😐 Let's see if I reply 😈
Never put all your trust into anyone , because your the only one who's gonna always have you 💯
Retweeted by KING LEAN ⛽️
Somebody play me in 2k!!!!!!!😈🎮
Nigga interrupted a game of 2k just to get his ass whipped. pic.twitter.com/diDvNzgPKg
Retweeted by KING LEAN ⛽️
Same people that talk down on Ellison once wanted to come too ...........👆 Stop flexing . 👌💯
Who's single but knows who they want ? 🙇👫💏
Retweeted by KING LEAN ⛽️
If a person said they will really change for you then let them prove it to you without you criticizing what their doing.
Retweeted by KING LEAN ⛽️
"@ag2tx: This no text back shit is getting hella old Bruh on god"👏👏
Retweeted by KING LEAN ⛽️
I don't wanna play for Orlando 😩
🙇. Mentally drowning myself
"Trying"..... Everyone says there doing that. But things are still the same? 😳😴
Retweeted by KING LEAN ⛽️
Christmas time = lickseason😈💯
@leankingg_ this hoe clean af and shit I'm takin whatever I can get fuck it
Retweeted by KING LEAN ⛽️
I want a iphone 6 so bad I'm not paying for it thoe . Oms🙅
Syrup in my soda x ILOVEMAKONNEN 😈
@PassionPosts: It is never too late to make things right..” 🙏🙏💯
Got me weak asf 😂😂😂
@leankingg_: Bro deonte stay having me dying 😂😂😂😂😂😂😂”😂😂😂💯
Retweeted by KING LEAN ⛽️
Bro deonte stay having me dying 😂😂😂😂😂😂😂
Some say the ex, make the sex great
Retweeted by KING LEAN ⛽️
@leankingg_ hell yea bro you know how that go 💯👌
Retweeted by KING LEAN ⛽️
@BabyBlueKush43: 5$ for a line up ? Damn right I'm Finna get my shit” blades👀
real niggas let real bitches cum first 💯
Retweeted by KING LEAN ⛽️