Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
ماستا لین ⛽️
791 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
@trillagoldx2: really don't care for this 5c” ‼️‼️‼️‼️
Im just happy that I made it . Take me back to the basics
If you start acting different when certain people come around , I can't fwu.
Retweeted by ماستا لین ⛽️
"@leankingg_: “@Marquashahated: Everybody ain't gon be there for you like they said they were.” 💯💯💯"
Retweeted by ماستا لین ⛽️
@Marquashahated: Everybody ain't gon be there for you like they said they were.” 💯💯💯
I really don't get on Insta anymore
I'm just really getting tired of everything
Retweeted by ماستا لین ⛽️
@leankingg_: @TierrahRenee cause you not a skilled iPhone user 😌” those are fighting words 😂pic.twitter.com/nbuYfmCv7Nv7N
Retweeted by ماستا لین ⛽️
@leankingg_: @TierrahRenee real niggas let it ride 😎” hell nah. 😂😂 not when it comes to my phone battery,
Retweeted by ماستا لین ⛽️
@leankingg_, 💀💀💀. Real niggas make sure they shit charged. 😂
Retweeted by ماستا لین ⛽️
@leankingg_ , lmfao. I'm still at 90 so it's okay. I can still flex 😛 just gotta plug up to make sure I can flex. 😊🙏
Retweeted by ماستا لین ⛽️
@leankingg_ , I was at 100 in 1st period, then was at 30 by the end so I had to plug up. 😂😂
Retweeted by ماستا لین ⛽️
@TierrahRenee: 94% 😛😛” 67 %😭😌
@boythatsasya: Niggas will fuck anything walking” females will fuck any nigga 😊
Never worry , because they'll miss you . Trust . They'll figure out they lost a good thing 😌
Lil herb 🎶‼️⛽️
@faaaaithlynn: I'm just gonna go with the flow and whatever happens, happens. 🌞”
At the end of the day, I just wanna get it all right.
Retweeted by ماستا لین ⛽️
I hate when people can't respect someone's relationship.
Retweeted by ماستا لین ⛽️
Hopefully oomfs will come my way 😅
Deleted all my Messages .
I like to leave people on a good note .
I have so much to offer , so I'm not settling for nothing less .
Oomfs make it so hard to talk. Or maybe it's me 🙆🙇
Do y'all really think hitting licks on people is ok????
Retweeted by ماستا لین ⛽️
@leankingg_: I want starbucks 😭” got that white girl syndrome
Retweeted by ماستا لین ⛽️
I learned to not give af about what others got to say, that's why I'm happy. 😂👌
Retweeted by ماستا لین ⛽️
Just Wanna be on a good page before I really stop fuckin wit you .
@leankingg_: Not stuntin anyone . Trust”trusttttt.💯
Retweeted by ماستا لین ⛽️
She has choices to make . She s choosing it right now