Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
latifah
83 followers
In the end you'll know who's fake.. who's true.. and who will risk it all for you..
Retweeted by latifah
Sometimes I just want to get far far away from it all.
Retweeted by latifah
Terserah lo mau bilang apa.. Yang jelas gue gak seperti yang lo kira.. Gue yakin kebenaran gak akan tinggal diem.
Retweeted by latifah
Gak mau ngalah, tapi udah jelas bikin masalah. Lemah lo!!
Retweeted by latifah
adu domba bana sadolah urang kok lai talok ang lah!
You're the first person I want to talk to when I wake up and the last person I wish to see before I fall asleep.
Retweeted by latifah
Sometimes I feel like we're friends, sometimes I feel like we're more than friends, but sometimes I feel like I'm just a stranger to you.
Retweeted by latifah
biar aja karma yg bls!
*dikelas* Jon, Bahasa inggris nya "buku biru masuk ke air" apa? | Bluebookbluebookbluebook.... | -____-
Retweeted by latifah
penyesalan itu datang diakhir,kalo di awal itu pendaftaran..
Retweeted by latifah
Satu hal yang paling sulit di lakukan adalah "MEMAAFKAN"
Retweeted by latifah
Jika tak ada lagi bahu untuk bersandar, setidaknya masih ada tempat untuk bersujud
Retweeted by latifah
Jika hanya wajah yang membuatmu jatuh cinta, bagaimana kau mencintai Tuhan yang tak berupa?
Retweeted by latifah
kalau bakasam tu kecekan langsuang!!
You are my best friend, my human diary, and my other half. You mean the world to me and I love you.
Retweeted by latifah
Be amazing. Be good. Be pretty. Be strong. Be smart. Be cool. But the most important thing is, be yourself.
Retweeted by latifah
Sometimes music speaks what you feel inside.
Retweeted by latifah