Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Keziah Faith Guzman
Want to Grow Your
Social Media, Free?
I am lucky!!! Haha. Thank u 😘😘twitter.com/necesixteen/st…fa2
Omg. @Netflix_CA has the first three step up movies now. They're doing a great job with all the movies and shows they put. Way to go πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
mood: need 5 million dollars in cash
Retweeted by Keziah Faith Guzman
6 people followed me and 4 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
I was so bored so I decided to paint. Hahaha! The "F.R.I.E.N.D.S" part was a failure tho 😭😭�instagram.com/p/4awoJUq2Hr/jjZ
Happy birthday @Titania_SHc I hope u pass all ur courses. Hahahaha!!!! God Bless πŸ˜˜β€¦instagram.com/p/4XkcnnK2J9/x
Happy Birthday, Ate? Hahaha. ❀️❀️❀️ instagram.com/p/3oyBpJK2Kl/
Happy Birthday @ImSuchAQueen Love you! ❀️ instagram.com/p/3ndLj_q2LT/
† Hear the sound as our hearts cry out forever singing Hallelujah † instagram.com/p/3ae3CrK2Ew/
we all know who's behind the iPhone restart code
Retweeted by Keziah Faith Guzman
"Lift up your eyes and see. Heaven is closer than you know." Can we start the Hillsong Toronto?… instagram.com/p/3VVogCq2CX/
Work... Work... Work... And more work πŸ˜‘
So I just got paid $690 today. And guess what... $430 is gone already to pay for bills 😭😭😭
I got 99 problems but I'm gonna take a nap and ignore them all
Retweeted by Keziah Faith Guzman
My only relationship goal is to be with someone who motivates me to become a better person and show me the potential I don't see in myself.
Retweeted by Keziah Faith Guzman
so tired of looking in my wallet and not finding $10,000
Retweeted by Keziah Faith Guzman
I touched the sky when my knees hit the ground. instagram.com/p/3Euw49K2At/
Well, the one who asked is actually cute πŸ’οΏ½twitter.com/ballersado/sta…el
Just got paid today but I feel broke already πŸ˜“
Finally paid off thy bills 😏
Reunited with the lovely & the sassy haha. Who am i kidding, you both are sassy 😁�#aniziahmanthah@ballersadod@kzhafaithth
Retweeted by Keziah Faith Guzman
@necesixteen @kzhafaith I finally brought you guys to Johnny's burgers β˜ΊοΈπŸ’•2
Retweeted by Keziah Faith Guzman
Why am I still up 😩
It's a big week, all. Season finale time! Monday watch #TheOriginals and Thursday check out #TVD and say goodbye to @ninadobrev.
Retweeted by Keziah Faith Guzman
That was a beautiful finale @cworiginals πŸ‘πŸ»
Happy 33rd Birthday @CoryMonteith ❀️❀️❀️
I know you're serenading everyone right now.. We love you Cory! Happy Birthday..❀️
Retweeted by Keziah Faith Guzman




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue