Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

Muhammad D. Rizki

139 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
HT: Arsenal 0-0 Newcastle united Such a poor performance
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Retweet jika menurut kalian Elpiji lebih hebat dari LVG
Retweeted by Muhammad D. Rizki
LEICESTER CITY ini pada 2010/2011 sebagian sahamnya pernah dimiliki pengusaha INDONESIA. Lalu dijual kepada pengusaha Thailand.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Lawan MU, cuma bisa nyetak dua gol? STOKE CEMEN. 👎
Retweeted by Muhammad D. Rizki
[Never Get Old Vine] Kiper maju saat corner kick, Lawan serangan balik, Watch Outt!!. Balik Naik motorrr!! Koplak!!
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Dortmund mau pindah kota 😂 RT@YabesAMM: tv one memang beda lah..y
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Brighton was unbeaten in 22 matches, and then Jose Mourinho went to watch them and they lost 3-0.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Fabregas: Games - 14 Assists - 2 Goals - 0 Mesut Ozil Games - 14 Assists - 12 Goals - 2
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Manajemen Persija juga tidak sedang lebih baik, tetapi mengakui kelemahan itu, dibanding mengaku kaya tetapi bobrok. #KatanyaProfesional
Retweeted by Muhammad D. Rizki
kalau gue tweet pas mereka mau ke final piala president, pasti disangka ngiri, fitnah & provokator kalau pemain persib itu emang gak digaji.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
#DisneyAndVans series: 101 Dalmation Authentic. Available in selected Vans store now.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
SELAMAT!! Lorenzo dan Marquez juara bersama!!!! #MotoGPValencia
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Lorenzo vs Marquez rebutin posisi terdepan: FAKE RACE.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Congratulations to Hector Bellerin!!! He wins Young Catalan Player of the Year award👏💪p3e
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Pekan ini, capolista Serie A dalam genggaman Intermilan.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Arsene Wenger on Chelsea's struggles: "I'm not surprised. Look, their manager is more concerned with me, than his team."
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Apa yang membuat pak @jokowi takut bertemu mahasiswa? Kami tunggu bapak di depan istana! #BermalamdiIstana
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Sampai saat ini massa aksi masih bertahan menanti keberanian Presiden @jokowi bertemu mahasiswa #BermalamdiIstana
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Siang ini, bersama para alim ulama & ribuan masy, SBY salat Istisqa & dzikir di Masjid Raya Ganting, Padang, Sumbar.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Anjrittt cepet banget memenya.. bhahahak.. RT @ZakyEl7 46 vs 93 ndan @OrenBarat
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Spongebob: | ( • )( • ) | Patrick: / ( • )( • ) \ Squidward: ( (•)(•) ) Plankton: | (•) | Mr. Krabs: |•||•| RT if you can see them.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Congratulations to Arsene Wenger, who has been nominated for World Coach of the Year.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Musim lalu, ada Hary Kane. Musim ini, giliran SUPARDY unjuk gigi.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Nuntut Menpora Gak ada Hasilnya! Nuntut PSSI! PSSI nya dari dulu Gila! Nuntut siapa lagi kalo bukan Presidennya! @jokowi #RinduLigaIndonesia
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Kerahkan ribuan personel hanya untuk final piala presiden. Untuk sebuah turnamen bola bisa, asap apa kabar? #NegaraLagiNgelawak
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Nyuruh suporter damai seenak dengkul, menpora dan pssi aja ga akur akur. Ngaca pak! #NegaraLagiNgelawak
Retweeted by Muhammad D. Rizki
You can let your smile change people, but don't let people change your smile! 😊7
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Untuk pertama kalinya dalam sejarah, Belgia di peringkat satu di ranking FIFA.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Tidak ada kawal mengawal , ingat nyawa lebih berharga drpd piala turnamen semata. Promotor cuma nyari untung.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
WAW! KEREN! RT @renaisannce_555: @PLESETANBOLA ples liat nih video gokil bgt skill nya ampe ketipu 😄�P8
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Mesut Özil: "They say I get lost in big games. Now I am wondering if Manchester United are big club or not." 😂😂DTI
Retweeted by Muhammad D. Rizki
Lewandowski = 5 gol dalam 9 menit. Aguero = 5 gol dalam 20 menit. Balotelli = 5 gol dalam16 bulan.
Retweeted by Muhammad D. Rizki
FT #BPL Chelsea 1-3 Southampton (Willian 10'---Dvis 43', Mane 60', Pelle 73')
Retweeted by Muhammad D. Rizki
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for Muhammad D. Rizki
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?