Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

TOMMY HILLNIGGA

I need another Quesadilla @alishiaw7
So yall just gonna make it legal to shoot a dog for doing dog shit twitter.com/rare/status/81…
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
I had a dream Trump was impeached I thought it was real...
Im embarrassed for her. He deadass was not tryna touch twitter.com/kuntyewest/sta…
Chicken Mac & Cheese Quesadilla 🔥🔥U6p
This is why I'll never support the US's military efforts, it's a bunch of bullshit. twitter.com/davudov_34/sta…
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
Why I can't stop laughing? Like who gone believe you couldn't make it because you ain't got no fucking stairs 😭😭�twitter.com/leochavarriaws…ea1a
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
Just added a Mac and cheese quesadilla order 5 quesadillas get the 6th free! Put ya pockets together ppl!
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
TODAY! it's Taco Tuesday make sure you get one. twitter.com/alishiaw7/stat…
So this happened... ps I didn't drop him 🤦🏽‍♀️ (almost thoughvV
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
Loooool @TRobinsonNewEra watch your step as well as your mouth
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
He smart for letting his girl get in first. Gotta see of she get ate up before you go in twitter.com/kimikouture/st…
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
Blue ivy speak to the twins when they arrive
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
when your mom threatens you in the store but white people around so she gotta keep her voice down
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
How I'ma be when this comes on in 50 years
Retweeted by TOMMY HILLNIGGA
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.