Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter audience. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Ken
If my daughter has any chance of having hair like this best believe moms gon be taken care of when to start yhinking about touch the girl head...
Mt type of chic hands down no matter what and she don't have to be light skin half yall make my fuckin head hurt. Nd my shit to damn big to be hurting every day #MyTypeofChic #Scene #Misfit
Look at the top nd then realize why I don't give a fuck what you say...
When I saw this I honestly thought right there tells you something. I thought so damn right I'd rather get free condoms then a piece of paper any damn time I don't have time for a jitt I smoke nd I like smoking I'd most like reuse the assignment to break down anyway
this Is nigga we made count when freak shit when I was a jitt. His blessing is being to damn black who gon fucking follow you into a room when the lights out my nigga... I ain't mad I knew I can smile either but I didn't disappear the shadows doe. #lightskin+darkskin=BrownSkin
Hands down capricorn is the only escape everything thing has my tongue running back fown my throat. #FuckyouImaFreak #FreakzFuckinMonsterz
Ima capricorn nd these are All my favorite signs to fuck with<3
When I first saw this my first thought was and what's the problem let a chic have been on some shit like this before my girl was around... now n days I'ma leave it at that
My mind gone my heart gone My soul so pissed Leave it up to a chic nd you won't have shit Fall inlove with a bitch nd you'll wish you didn't Catch the right chic nd you'll forget all that shit Like your heart found the right one
But you playing calling yo self fat. Yo if I thought you were fat I'd eat before we chilled but you know my ass always eating so calm down we bout to try this next time...
My head nd lips already big so drop the eyes nd that's my face as soon as were separated
They need to put shit like this back on nd update the programming for #adultswim
Just cause I been with you don't mean you had the best of me love. I only get better sorry u had me to early
If you think I've changed you've never took the chance to know me
Lets just say I'm smoking nd I wanna keep smoking so I'm going to keep on smoking
How you find us nd if you can't get my number or find me on the beach
New job so when you new a tattoo hit me so I can tell my boss what's up
Yall got Stank ass attitude, still living with yo parents thinking a nigga gon pay for you. Bitch Ion even want my dick to get hard in yo presents
My goddess is my motivation my love my heart is so inspirational nd yes she is a bitch