Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Komik Sözler
Standart bir anne pide almaya gitmeyen çocuğunu tek bir cümleyle ikna edebilir.. ''tamam ben gideyim o zaman😒@komiksozz
Retweeted by Komik Sözler
-Yaşın kaç? +Kaç gösteriyorum? -Kaçtım, göster. @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz 1. sınıfa giden kuzenim "okumayı öğrendim, hala niye okula gidiyorum" dedi. Eğitim sistemine gelen en sert eleştiriyi yaptı çocuk.
Retweeted by Komik Sözler
İstanbul Ticaret Üniversitesini kazanan Pelinsu (19) ortamlarda İTÜ'yü kazandım diye hava atarken görüntülendi. @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Biz Türkler kimoo? sorusuna verilen standart "been" cevabının ses analizini yapıp, kişinin kim olduğunu anlayabilen bireyiz @komiksoz"
Retweeted by Komik Sözler
💩💩💩 Bok Sandığımiz Emojinin Aslinda Kakolu Krema oldugunu Biliyormuzdunuz@komiksozsoz
Retweeted by Komik Sözler
Para mutluluk getirmiyor diye düşünen arkadaşlar. Belki size getirmiyordur, verin bi de ben deneyeyim lan. Nolur.@komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
'BABALAR GÜNÜNDE BANA HEDİYE ALACAK MISIN? DİYEN BABAMA; ''BAKARIZ'' DEDİM. GÜN İNTİKAM GÜNÜ.@komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Bugüne kadar "evinizdeki malzemelerle rahatça yapabilirsiniz" dedikleri hiçbir malzemeyi evde bulamadım..@komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Biz Türkler kimoo? sorusuna verilen standart "been" cevabının ses analizini yapıp, kişinin kim olduğunu anlayabilen bireyiz @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
itiraf vakti : hiç bir oruçlu bunu ilk okuyusunda doğru okuyamaz :D @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
11 ay boyunca; -Ezana kaç dakika var? +Ne bileyim imam mıyım ben? Ramazan'da -Ezana kaç dk var? +1 saat 16 dk 3 saniye 26 salise.@komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
+dost nedir olric? - bimde süt markası efendimiz.@komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz kimsenin kaprisini cekemem, donu yoktur felan kötü olur. :)
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz Kanka akşam bize gel kimse yok. - Tamam kanka. ..5 saat sonra.. - Lan geldim evde kimse yoktu + Ben demiştim kanka kimse yok diye
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz Doktorun el yazısı: ﹏﹏ ﹏﹏ ﹏﹏ Benim gördüğüm: ∮₪₮₩£∮₪₮₩ Eczacının gördüğü: Novalgin
Retweeted by Komik Sözler
Anneme "spagetti yapsana" dedim, o ne çubuk makarna mı dedi içimdeki İtalyan öldü.@komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Size en güzel yıllarımdan bahsedeyim biraz. Sene 1974. daha yokum ozamanlar . @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
İlkokulda peltek bi arkadaşa okutmuşlardı andımızı. İyi dertler arkadaşlar dedi bize, bir daha da düzelmedi hayatım. @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz Hemşire hanım diye çağırdığım abla bana göğsündki doktor yazısını gösterdi bu ne diye sordu meme dedm hstne attılar dürstlük ölmş
Retweeted by Komik Sözler
+İyi olan kazansın. -Tamam. +Nasılsın? -İyiyim. +Bravo kazandın:D:D @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Ben bakımlı bir kediyim. Bakabilecek misin bana Kıristiyano? @komiksoz pic.twitter.com/IRTRRkL5De
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz + Anne gidiyorum buralardan. - Çöpü de götür oğlum... :)
Retweeted by Komik Sözler
-Daha önce sana kimse çok tatlısın dedi mi? *Ayyy!Hayır neden? -Değilsin zaten... @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz İsrailin arkasında Amerika var diyorlar inanmayın ben haritadan baktım Suudi Arabistan var
Retweeted by Komik Sözler
Ya siz nasıl ben çok güzelim diye egonuzu tatmin ediyorsunuz ben aynaya bakinca Allah kurtarsın kardeş deyip gidiyorum @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Küçükken büyük sınıfların matematik kitaplarına bakıp "bunları nasıl yapıyorlar" diyordum. Anladım ki yapamıyorlarmış.@komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz Amerika ; Lanet olsun, çocukların yanında küfür etme jack! Türkiye ; Hadi oğlum amcana pezevenk de
Retweeted by Komik Sözler
Adamın biri karısına "inek" demiş.Birlikte aşağı inmişler. @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
- Kanka yazı mı tura mı? +Turaabi (: @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Telefonunu kaybetmekten daha kötü olan tek şey; telefonunu sessizdeyken kaybetmek @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
CİVCİVİN GERÇEĞİ 1 TL. OYUNCAĞI 2 TL. WELCOME TO TURKEY. ✌👍@komiksozz
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz canım ben kahvaltıya iniyorum sonra görüşürüz (Yani diyor ki ev dubleks) :D
Retweeted by Komik Sözler
Arkadaşım sevgilisine 36 ay taksitle pırlanta yüzük almış. Ayrıldılar, kadın evlendi 1,5 yaşında çocuğu var Yüzüğe 9 taksit kaldı.@komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Test çözüyordum ilk soruyu yaptım cevap doğru çıktı, kitabı kapattım. Net oranı %100 sonuçta, her şeyi zirvede bırakmak lazım. @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Sen de küçükken çekirdekleri ağzında biriktirip hepsini birden yediysen eğer, gel sende bizdensin. @komiksoz"
Retweeted by Komik Sözler
Kitap okuyan yok herkes kitap yazıyor, Namaz kılan yok herkes hoca geçiniyor, Bırakın bari çayı bilen biri demlesin. @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
Lise yıllarında dünyanın en yürek burkan diyaloğu; +Olum hoca gelmemiş galiba. -Gelmiş kanka sabah arabasını gördüm. @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz telefonlar akıllı batarlayalar gerizekalı :)
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz "Gözler yalansa, göz kapaklari ıslanır." BM
Retweeted by Komik Sözler
@komiksoz Knk sana bol etli makarna yapıyım mı? Yap bakalım M@K@RN@ :)
Retweeted by Komik Sözler
Çağımızın en büyük hastalığı: Şarj yetmezliği. @komiksoz
Retweeted by Komik Sözler




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue