Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
K✯JULA
Stay in Shape |🔼🌌 🌍 #Spirit #Soul #Body
Everything In Motion | 🔋🔌
I want the Thunder to make the Playoffs! San Antonio need to turn up on the Pelicans real quick. We know... fb.me/74Ru76Ia4
The US Finally Admits Cannabis Kills Cancer Cells fb.me/7velRoSsz
I better not see none of u niggas in the club doing the rich homie quan dance. smh
So your telling me this is the highest quality photo yall took? Why blur it out? #Horizons #Pluto fb.me/42Rj30ETe
You're not gonna get off if you dont have Johnnie Cochran. They gave him life. All that talent wasted fb.me/2BTSwx5UD
What you think of this new US / Jamaica connect? What if Jamaica become a new state of America? fb.me/45kovn2Rj
When she got that #aura with the body to match
Need High Quality Promo Videos For Your Brand, Upcoming Event or Music Video? Get yours Today.... fb.me/49N0LDF79
Stop thru the studio or email me for beats, collabs and visuals K Jula Beats | Booking Info: JulaVision@gmail.com... fb.me/2KH88S7Et
Obama Lit in Jamaica. lol fb.me/1LbZjBliY
Obama #Lit in #Jamaica right now. Lol
Its the Era of our Kind
You know what it is #StudioFlow #Production #Visuals #Recording #Mixing
#StudioFlow @redlionaudio session with #JiggMob @fadedcurry @jiggyallah🔥 #Orlando #Recording #Studio #Artist #hiphop #music #UCF
#Gold #wrist #FlickOfTheWrist #knowledge #GCode
I Gave Up Everything For Everything. It will all make sense at the end. #Vision #sacrifice #boss #business #elevation #entrepreneur #life
Listen to NOTHING - BIGGG SLIM FEAT. JUVENILE by Bigggslim #np on #SoundCloud soundcloud.com/bigslim-3/noth…
Retweeted by K✯JULA
So why none of the local TV stations pick up the Orlando City Soccer game?? Only the Spanish channel
Making beats and Mixing #StudioFlow #Production #Visuals #Wavy #spiritual #music #goodfriday #mixing #engineering
#StudioFlow @redlionaudio #Akai #mpk 🎹🎶🔥
Lmao 😂 #AprilFools nigggaaas
I will create something new this world will benefit from before i leave to the next fb.me/1zvJuQlDV
Lol #Facts #B #Everyday #AprilFools
Dammnnn Steph Curry hit Chris Paul witht the early #AprilFools move nba.com/video/channels… @NBA
#StudioFlow @redlionaudio Making Beats 🔥🔥🎹 #ItsJustDifferent | Who Knows I Might Get Hov To Do A Verse #RocNation #Jayz #Fast7 #Production #Visuals #JulaVision #Beats #Music #Mia #Orlando #Recording #Studio #AnythingIsPossible
#StudioFlow 🔥🔥🎹 #GoodMusic #Production #Visuals
The Grind's a Utensil, This Movie Suspenseful | #CreateYourStory #Movie #Life #Success #Goals #Vision
ima cool nigga u can talk to me when u need to vent
Success is the reward for not giving up on your dreams. Dreams happen over night, Success doesnt. #StayOnIt #Dream #NeverGiveUp #Success #Vision
This is a good woman's basketball game. #Gonzaga vs #Tennessee #Ncaa
Got the mix sounding Crispy. Artist @junobourne | #TheBourneIdentity #mixtape gonna be 🔥🔥 #Gold #Mixing #music #protools #engineer #Recording #Artist #Studio
Nigga Is That Velvet? #Bday #Cake #RedVelvet
Im chillin all day, going all out tonight
Go after it for the 15




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue