Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
STEEZIE
how you wrong if your money long?
young thug - Warrior 🔥🔥🔥🔥
early session.
good girl with a couple of bad habits
Retweeted by STEEZIE
somebody buy me some all white hi top AF1s
Retweeted by STEEZIE
How you splash on a bitch wit no water
Retweeted by STEEZIE
I hate a "Dont Dm Me" ass bitch , Lol get over yourself you THOUGHT you was somebody
Retweeted by STEEZIE
I'm tryna to get faded.
late to the show.
on the way to the show.
Oh my god how I flex no muscle.
yall better chill.
my neighbor called 12 on me at 12 in the afternoon for a noise complaint. im finna make her move
Retweeted by STEEZIE
FUCK THE WEEKND, THE CLUB GOING UP ON A TUESDAY #THUGGEDOUTPISSEDOFF MIXTAPE COMING SOON - Lil B
Retweeted by STEEZIE
I often think I think too much.
tales from the bong.
my cash out game is at a all time high.
trapped in basedworld.
como se dice en espanol "fuck them niggas"
MAKONNEN IS BOOKED EVERY TUESDAY FOR THE NEXT 50 YEARS
Retweeted by STEEZIE
Tired of the same shit😴✊
Retweeted by STEEZIE
nobody fwm tonight.
just got off trying to find some moves.
Everybody Not Its Straight RT @steezieNTG: I ain't with the extras my nigga.
Retweeted by STEEZIE
this 7-11 shift on a friday night is a dub.
only bad days can lead to better days.
I ain't with the extras my nigga.
if you're a rapper these days. your song is either "hot" or "trash" no in between with the internet kids
Retweeted by STEEZIE
I look out for all the wrong people but it's ok,what you give is what you get in life.
Retweeted by STEEZIE
just updated it with some new beats. traktrain.com/steezie
Day off filled with rain clouds and weed smoke
Retweeted by STEEZIE
Lil B so damn genius that he's stupid to the weak minded
Retweeted by STEEZIE
I love playing lil b for simple minded people
Retweeted by STEEZIE
about to write.