Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

خيرونيسا شازه حمدان

1,263 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
Nak tido. Tapi ada masa utk tido lagi 1 jam setengah je. Haihh
Free education on every stage Peluang pekerjaan lebih penting daripada BR1M Please #Bajet2016 Jangan bajet bagus
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
7 people followed me and 2 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
9 people followed me and one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
Bukan ada niat pun nak main retweet banyak2. Saja. Buat2 main fon. Sebab dikelilingi org x best
Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan ketenangan dan keamanan
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Kegagalan dalam kemuliaan lebih baik daripada kejayaan dalam kehinaan
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Memberi sedikit dengan ikhlas pula lebih mulia dari memberi dengan banyak tapi diiringi dengan riak
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Bila suatu hari kita hilang orang yang kita sayang waktu itu baru kita tahu apa erti penyesalan
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Hidup umpama aiskrim. Nikmatilah ia sebelum cair
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Hidup tidak boleh berpandukan perasaan hati yg kadangkala boleh menjahanamkan diri sendiri
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Berfikir secara rasional tanpa dipengaruhi oleh naluri atau emosi merupakan satu cara menyelesaikan masalah yg paling berkesan
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Sesiapa yang berbohong hilanglah air mukanya dan sesiapa yang buruk akhlaknya banyaklah dukacitanya
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Jangan takut terlambat. Yang paling bahaya adalah berhenti dan langsung tak bertindak
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
"Tolong! Kucing aku stalker!" Please lah,anyone ada masalah yg sama tak? Dalam tandas,tengah makan,kat mana2 lah 😤Z
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Ramai tanya, kenapa masih sendiri ? Mudah. Kerana ramai yang menyinggah untuk suka suka seperti taman tema.
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ Aku rindu kau yang dulu. ㅤㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Kalau sedang sedih, jangan rasa jatuh lama-lama. Tuhan duga kau, kerna kau itu kuat. Jadi boleh kau bangkit semula? Aku pasti kau boleh. :)
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
"Someone who really loves you sees what a mess you can be, how moody you can get, how hard u are to handle, but still wants u in their life.
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
7 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
2 people followed me and 4 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
Kecewa yang sebenar adalah bila waiter datang bawak makanan kau lepastu lalu depan je sebab tu orang lain punya rupanya fsvsjkssbkdbsqg
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Budak aman damai usm gila. Hahah. Saya menyediakan perkhidmatan student… instagram.com/p/8iqH73hnp5rH…
6 people followed me and one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
7 people followed me and 3 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
Jangan main main dengan orang yang dah lama tahan sabar. Sekali meletup, kau tahu la.
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Dengarlah bintang hatiku Aku akan menjagamu
9 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
Morning again.Morning semalam kat melaka. Morning harini kat penang lak
Pastu tahun depan baru balik rumah balik😢
Kenapa mesti dah nak balik😧 cuti sekejap je😢
4 people followed me and 3 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
"Awak orang mana?" "Melaka" "Tak macam orang Melaka pun" "Kiwak sial apa lahanat, kau nk aku bawak asam pedas merata ke hawau?" "Ok melaka"
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
Org kg: Gemoknyaa! Leha: *panjat pokok!* Org kg: Org ckp lembu ah. Mana ada org korban kucing Leha: BERAMBUS KAU
Retweeted by خيرونيسا شازه حمدان
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for خيرونيسا شازه حمدان
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?