Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
KARIM
Want to Grow Your
Social Media, Free?
aku ki wonge penakan kok, tapi yo ojo sak penakmu dewe
ono iki "@graceangelika_ Ono ijazah e ra? :v"@JoseAKarim: aku lulus wingi sore :p "@graceangelika_ Pengalaman bgt,mesti koe raluluslulus na
aku lulus wingi sore :p "@graceangelika_ Pengalaman bgt,mesti koe raluluslulus nang kono :3"@JoseAKarim: kono ki sek tuo sek lagi mlebu :3
kono ki sek tuo sek lagi mlebu :3 "@graceangelika_ Ealah,tuo :3"@JoseAKarim: aku alumni gracia :3 "@graceangelika_ Baru pulang e saya dari
aku alumni gracia :3 "@graceangelika_ Baru pulang e saya darisana:D asik lo tmpate :G"@JoseAKarim: gracia purun ?:D "@graceangelika_ Cen,
gracia purun ?:D "@graceangelika_ Cen,ketmbien:D"@JoseAKarim: wong edan berarti? :D "@graceangelika_ Aku ratau nangis yo,ngguyangguyu:p "@
wong edan berarti? :D "@graceangelika_ Aku ratau nangis yo,ngguyangguyu:p "@JoseAKarim: sek penting rasah nangis:p "@graceangelika_ Jatuh c
sek penting rasah nangis:p "@graceangelika_ Jatuh cinta ning dudu cinta sejati je :p pie?:v jatuh cinta ki mung sementara:')"@JoseAKarim: ak
aku tau nggawe jatuh cinta cah skaven:p "@graceangelika_ Hanya laga,blm tentu nyata lo yaaa."@JoseAKarim: berlaga tampan mirip pangeran"
gue emang tampan, idaman peri kayangan
jago promot, bikin hp lemot
banyak belokan, lo jago nikungan
kepengen jadi artis, gaya lo miris
kebelet eksis, lo foto pake tongsis
pinter omongan gaya terongan
berlaga tampan mirip pangeran
Culke,loske,lotse?
Done ellen "@agnesellena1: @JoseAKarim Karim follback"
"@JoseAKarim: kalo udah tua, pagi pagi main sama cucu sambil nyimeng =D"
Retweeted by KARIM
hahaha:D "@gilang29pratama: Pribadi keren >> RT @JoseAKarim: kalo udah tua, pagi pagi main sama cucu sambil nyimeng =D"
kalo udah tua, pagi pagi main sama cucu sambil nyimeng =D




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue