Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Kandi Burruss
Here's one of the items that was in @YandySmith's goodie bag last night. #BedroomKandi edible massage oil candles are a must have. They smell amazing & it melts into a massage oil. #BKtip- pour the warm oil on your mate massage them & lick it off! Great for foreplay! Or if you just like nice smellin
  1h
Check out @CynthiaBailey10's new eyewear collection! Click the link in her bio to order yours today!
  7h
#PrayForHouston. I can't believe this is happening. My heart & prayers are going out to everyone in Houston! To all of my #BedroomKandi consultants in the Houston area I love you guys & I'm praying for the safety of you & your families!
  8h
This pic of #AuntBertha cracks me up for some reason. New episode of #KandisSkiTrip this Sunday at 8pm on @Bravotv! @mamajjoyce @_auntbertha_fanpage
Ok why did I let @rasheedadabosschick take this pic of me? I look a hot damn mess! Lol! I'm smiling like one of those little kids that hasn't learned how to smile right yet. Lips looking like I need Chapstick.... SMH! Rasheeda you won't catch me slipping like this no more! LMAO! @todd167 & @frost117
By @joclive: "Wow!!!! Yall tryin to get me tied up again!!!! @iamkhadiyah i promise i was only speaking to her baby... #KandiandKarlie #payback #jocfactor #MrRobinsonsNeighborhood #teamKhadiyah #lahhtheWedding" <- @Iamkhadiyah we was just having fun, don't beat him this time! Lol! @joclive it's a
We all cracking up about my last pic of @joclive! @rasheedadabosschick @joclive @richiedollaz & @todd167. Photo cred: @frost117.
We all here to celebrate #YandyAndMendeecees @rasheedadabosschick @rayj & @marlohampton #LHHWedding
My boy @hitmansteviej_1 was here to celebrate #YandyAndMendeecees. #LHHWedding
#GotEeem!!! @joclive why are you all in @IamKarlieRedd's ear? Lol! He's gonna kill me for this one! 😜
Look at these handsome little guys who came to take pics with me. #LittleMendeecees & his cousin. #LHHWedding
Congrats to @Mendeecees & @YandySmith!!!!! They make a gorgeous couple! I pray they have a lifetime of happiness! πŸ‘πŸΎπŸ‘πŸΎπŸ‘πŸΎπŸ‘πŸΎ #LHHWedding
Look at these two handsome gentlemen! @bigtiggershow & @todd167 #LHHWedding #VH1 #CongratsYandyAndMendeecees
Every girl in the world should have her own #BedroomKandi #KandiKisses because it's discreet petite, & unique!😘 Go to www.bedroomkandi.com to get yours or contact your local #BKBC to act now! Our AVN award winning lipstick vibe was just featured on #LHHWedding tonight!😘#tagyourfriends Congratulat
I had to take a pic with the birthday girl @rasheedadabosschick!!!!!! We gonna turn up for her bday tomorrow in the A.
I had to get this pic for @kpt__. She loves @dutchessofink & @therealceasar & the whole #BlackInkCrew! @todd167 #LHHWedding
Happy birthday to my sis @rasheedadabosschick!!!!!! She's the realist, coolest, most hard working, sister/mother/wife/friend I know. She's the friend that gives the best advice & gives me the motivational speech whenever I need it! I love you sis! Happy Birthday!!!! πŸŽ‚πŸŽ‰πŸ˜˜
Bringing the @bedroomkandi in my carry on... Lol! The #BedroomKandi Mango Passion body wash is what held me up. It's a must have so I couldn't leave it! #BedroomKandi is more than just a toy line. Go to BedroomKandi.com! We have the best massage oil candles! 😜✈️
Thank you to everyone that puts their lives on the line for our country! πŸ‡ΊπŸ‡Έ
Lmao! Unfortunately we're off this week. #KandisSkiTrip will be back with a new episode next Sunday at 8pm on @bravotv!
My #AuntNora sent me a plate to the studio since I had to work! I love my family!
#StudioLife #KandiFactory
My luv @todd167 stopped by the studio. He said he's not about this studio life.... Lol!