Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Andrei Juezan
Anyone in frisco wanna help a brotha find a cheap motel near UCSF
Fuck we don't even have a place to stay here and I have to prep for tmrw
I never really liked asian girls but this girl fiya #konichiwagirlll hahah
I need to just officially move to frisco since my doctor's office is here
Fuck gotta wake up at 6 am tmrw to head to UCSF
I'm playing Monster Strike! Download it for free and let's play together! #MonsterStrike play.google.com/store/apps/det…
Me actually hitting up a bar? Say it ain't soo
this is a good game
Why keep running back to someone who keeps letting you down?
I don't expect anything from anyone anymore.
Retweeted by Andrei Juezan
crazy how @warriors are contenders now still remember goin 2 the games after "We Believe" u guys need 2 bring back the in game pamphlets tho
I might as well intern at UCSF since I'm always there
If you're nurse you know what this is, this is painful af! And I got to take 8 of them before my open heart surgery on Tuesday #onthatneedle #notheroin #ipromise #openheartsurgery
**Open heart surgery is on Tuesday wahhhh x2
Surgery is on Tuesday wahhhhhh
Came home and bae surprised me with a home cooked meal. pic.twitter.com/bKm8cdYNa2
RT legz as the handle bars "@plies Eat Her From Da Bike"
If a girl can watch ESPN w/ me I fxks witchu
"What you want a medal bitch?" "What I want is respect!" *POW!* @EmpireFOX sold me on that by itself #respectyourmomma
Putting up the Christmas decorations is way more fun than taking them down..
if the @nyknicks don't get a top 3 pick after this season I lost all hope in the NBA, especially if the Cavs get it.
I haven't been good at replying back to txt msgs lately haha
started playing chess again, I haven't seriously played since like 3rd grade.
Where the "if durant didnt get hurt" last game tweeters go !?
Retweeted by Andrei Juezan
I've heard 4 gunshots today
need to get better with writing my chorus's
@yourboydrei just walked in on my brother gettin it 😂😂😂
Retweeted by Andrei Juezan
There's something about you, I don't know what it is but I like it.
finally gonna watch Pulp Fiction haha
#RIPStuartScott never forget all the inspirational stories u did in the show u were an inspiration urself battlin cancer, u will be missed!
I forgot how ugly girls were when you didn't drink #soberlifeisnolife at parties haha
First guitar performance I was nervous
Drugs can possess you, but so can your mind. Learn how to use it, how to direct it. Don't give your mind to a demon.
Dubai seems like a koo place to visit #bucketlist