Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
JT Silva
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for JT Silva”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Uh oh... I don't think I'm gonna be able to fall asleep.
I try to get by in life by wearing SLIP ON shoes anytime I need to wear shoes.
Fat Mike's still got it... hahahaha tmz.com/2014/11/06/nofā€¦ via @TMZ
Dammit. I keep thinking today is Friday after waking up and thinking it was Saturday.
Hot coffee on a chilly morning = life
Do people still use Tinder?
I like how Matt Bonner has as many championship rings as Lebron James.
THE LEMONHEADS THE LEMONHEADS THE LEMONHEADS THE LEMONHEADS THE PSYCHEDELIC FURS THE LEMONHEADS THE LEMONHEADS THE LEMONHEADS TONIGHT!!!!
Retweeted by JT Silva
I want clam chowder.
I'M NOT A SCIENTIST BUT this morning's tweets look like a lot of people who didn't vote have super strong emotions šŸ˜‚
Retweeted by JT Silva
I can't watch the news this morning. So annoyed.
Makes me sick. RT @AP: BREAKING: GOP Abbott wins election as gov of Texas. @AP race call at 9 p.m. EST poll close. #Election2014 #APracecall
#CowboySUK ... I just had to join in. haha
ICYMI GIVEAWAY: Comment with 'Heartbreak beat @MajesticEmpire' for a chance to win! pic.twitter.com/0Hv29gV1SZ
Retweeted by JT Silva
I really need a NYC fix soon.
just finished a Runtastic run of 5.05 mi in 55m 03s with #Runtastic PRO Android app: runtastic.com/sport-sessionsā€¦
The @HistoricPearl sucks! It's not even 8 and everything is closed.
Today! RT @TheGuadalupe: #diadelosmuertos community celebration We'll be waiting for you! 5-8p @ the Museo Guadalupe! pic.twitter.com/wVzs4kTWfp
Retweeted by JT Silva
just finished a Runtastic run of 5.03 mi in 53m 55s with #Runtastic PRO Android app: runtastic.com/sport-sessionsā€¦
Random high school football game!
It's 8:30 on halloween and I'm gonna go to sleep. screw it.
Damn.... my soldering skills are super rusty.
I've seen one Elsa today... I'm sure I'll see hundreds more.
I just crossed a black cat's path. I guess it will have bad luck now. #Halloween
just finished a Runtastic run of 5.02 mi in 57m 44s with #Runtastic PRO Android app: runtastic.com
I'm growing more delirious by the minute.
hehehehehehehehehehehehe
San Antonio!!!! Stop blowing Tim Duncan for 5 minutes and come to my show at the Majestic tomorrow!!! I'll blow Tim Duncan on stage.
Retweeted by JT Silva
I couldn't afford tix to tonight's @spurs game. So, here's hoping the AC goes out and the Spurs win. GO SPURS GO!!!
It's too warm and humid for this late in October... Can't @COSAGOV do something about that??
just finished a Runtastic run of 5.01 mi in 56m 29s with #Runtastic PRO Android app: runtastic.com/sport-sessionsā€¦
Wait, you sell Chinese food and not Cajun food... WTF?
Repairing my Roomba... Don't they make repair robots yet?
just finished a Runtastic run of 5.05 mi in 54m 09s with #Runtastic PRO Android app: runtastic.com/sport-sessionsā€¦
When is it gonna be posole weather again?!
It's a perfect day for La Cantera!
I think I'm gonna skip life and go back to sleep.
Pretty sure Blanco puts crack in their salsa. I wanna come back for lunch.
Getting ready to watch Dark Planes /FEA / The Heroine
There's mosquitos the size of my fist this evening!
On my way to work, some guy was walking his 4 fugly dogs around. I asked, "Did you feed them after midnight?"....nothing.