Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Josh Malhotra
249 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Judging by everyone's snapchat stories it seems like everyone had a fun time this weekend at bloom and esu!
Retweeted by Josh Malhotra
"@The_OG_Tanimal: Redheads>>>>>>>>>>>>>>>>>>>" Truuu
AND IF YOU AIN'T A HOE GET UP OUT MY TRAP HOUSEEEEE
I wish people would be straight up with everyone
Retweeted by Josh Malhotra
I miss everyone and everything about this past summer. Take me back πŸ˜”πŸ˜₯
Retweeted by Josh Malhotra
@_JoshConrath_ @Joshh024 @The_OG_Tanimal @klappy96 we are going to die tonight. But like fuck it man you know what I'm sayin? 🍻
Retweeted by Josh Malhotra
It's been real ✌
Only show people how useful you are.
Retweeted by Josh Malhotra
β€œ@Joshh024: Hoes get noooo love” wise words
Retweeted by Josh Malhotra
Hoes get noooo love
This weekend better be legit or esu isn't real
Retweeted by Josh Malhotra
Can it just be Thursday already? @The_OG_Tanimal
HISTORY! Tom Brady becomes the 6th NFL QB of all time to pass for 50,000 yards. pic.twitter.com/FVUG8qgrF2
Retweeted by Josh Malhotra
I listened to the weeknd for hours on hours last night haha
these hours are the worst hours.
Retweeted by Josh Malhotra
Growing up fucking SUCKS.
I left my girl back home I don't love her no more 🎡
it doesn't get fun until we're piss drunk.
Retweeted by Josh Malhotra
Done wasting time on people who aren't worth it.
each time we don't say what we wanna say, we're dying
Retweeted by Josh Malhotra
I'm so tired but also have so much energy
Retweeted by Josh Malhotra
At least I tried
"@FunnyViness: When u finally get home from school vine.co/v/OmbUdlWuihL" if you aint a how get up out my trap house
Retweeted by Josh Malhotra
I have no patience for people who suck at driving.
I live for the nights that I can’t remember, with the people that I won’t forget 😌😌
Retweeted by Josh Malhotra
Just saw a bitch back up into a cop car hahaha @The_OG_Tanimal @_JoshConrath_
This weather fits the way I feel today
Why does everything suck. Holy shit.
Mike is a little bitch for getting pahude and i sick #DownWithTanimal
Retweeted by Josh Malhotra
Mike's mom: "how are your roommates?" Mike: "they're all fags and shit" Lmao πŸ˜‚πŸ˜‚@The_OG_Tanimalmal
Jahlil beats holla at me
THIS JUST IN: NCAA ends Penn State's postseason ban, effective immediately. Will get full complement of football scholarships in 2015-16.
Retweeted by Josh Malhotra
TOUCHDOWN GRONK!
Well if I ever cross your mind, make sure you write down the times, so I will know the moments I was eating you alive
Retweeted by Josh Malhotra