Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
JoJo
Thank you @thesumisgreater for my leather triangle pouch necklace... It's gonna become an everyday staple. Being domestic doing mad laundry and shit. But #iweareverysinglechainevenwheniminthehouse
Brow Game Strong: A Memoir
I'm the worst videographer ever... But good thing @JoJoistheway is one of the best singers to… instagram.com/p/uWOSvnlAg2/
Retweeted by JoJo
Hearing soo many beautiful voices yesterday including my love my guru my fav - @JoJoistheway in such a magical atmosphere..gave me life 🙌
Retweeted by JoJo
Bad edit. Always fun to sing impromptu w @steviemackey ... 💖
Two of my favorite singers and people... Singing together. Always a great thing. @steviemackey @denisejanae ...
Never stop. Doing you.
"Am I Being An Asshole?": An Autobiography
It's Saturday, October 18th. Which means it's @carlenekmakeup and @steviemackey 's birthday ooohhhhh shooooooot!!!!!! Double the trouble, double the fun. Love you beautiful two 💖❤️💃💃💅💞🙌🎃🎃
JESSICA LANGE >
"American Horror Story: Freakshow" is OFF THE CHAIN! I'm gonna have nightmares about the clown 😩
"What happens when she sees you? All of you?"
The problem is, problems don't just go away. You gotta get down to the root.
"Don't let middle-aged men tell you what to do!"- @Diane_Warren I ❤️ You.
Everybody wants a pup like mine... But there is only ONE Agapé! My little pumpkin!! Thanks to auntie @tarynzim for the awesome costume and for taking care of my baby while I'm gone. Here's some pics she sent me while they were at the grocery store today 🙈👼🎃
They knoooooo bedda
It is always better to tell the truth....
Retweeted by JoJo
If you think getting married is the answer to your relationship problems or identity issues... I think you need to grow up.
Can't wait to sing for you today, Jacksonville ❤️ And CANT WAIT to perform my new material in 2015... New year can't come soon enough 🙌 Realizing the true meaning of patience and timing... "Don't be bound by the notion of how things 'should happen'."-
Huge head. (Big brain!) Arm rolls. Happy baby! #TBT
Double session day in London. Tired and Inspired.
Once you have everything you dreamed... What will the next thing be?
"Who am I to judge?"- Pope Francis
Hey, Jacksonville 💅😋
Its JoJo bitches!!!! And her vocals are out of his world.. @JoJoistheway xxxx what a day!!! instagram.com/p/uGgnfWqFcm/
Retweeted by JoJo
Grab your glowsticks. Let's go.
When the unisom reeeaaally kicks in >
Yew make me wanna seize the day and shit. @mnek ... From the studio to da dance floor...💃💃
"No guilt in my pleasures."
My first Nando's experience courtesy of @mnek 💃💅🙊🌆
What's appenin' bruv #London #studio
"You got what you wanted... Didn't you?"
Great end to a great work trip. Cant wait to come back to Stockholm again soon... 🎶
In the vocal booth with me. Scary or nah? I had to give him a stern talking to before we got started...