Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Johan Arrif
Tengok 11 kelakuan spontan lelaki yang nampak macho di mata wanita. No 3 sangatlah macho ok! goo.gl/xI2LXB pic.twitter.com/7p2A0UTnpQ
Retweeted by Johan Arrif
@JohanAsari:Ke mana sahaja ku pergi, ALLAH S.W.T. kan selalu di hati. . .kerana aku adalah hamba Nya. . . #johanarrif pic.twitter.com/aRnhZmZhSN
Retweeted by Johan Arrif
TERIMA KASIH kepada penonton drama siri cinta ilahi. Sekalung budi buat JSPictures dan @tv3malaysia #cintailahi pic.twitter.com/HtCmyqmXOV
rtky.co/1BEdZ0Q Amir Raja Lawak dan Nur Intan Syafinaz Selamat Bergelar Suami Isteri pic.twitter.com/8qFAEFsCyG
Retweeted by Johan Arrif
A decent man. A talented artist. His demise is a shock to all. Takziah to the family of Haron Salim Bachik (NST pix) pic.twitter.com/lYZDIMokPf
Retweeted by Johan Arrif
Jom holiday bersama @JohanAsari @que_haidar & pendatang baru Kodi Rasheed..sila hubungi di no yg tertera..😊pic.twitter.com/8ao87uIzjxx
Retweeted by Johan Arrif
Bulan 5 takde plan lagi kn? good. Apa kata korang bercuti dgn @que_haidar @kodi_rasheed @JohanAsari .Menarik kn? jom! pic.twitter.com/a1WgCMUAkm
Retweeted by Johan Arrif
Ishh budak tecik ni aku nk tgk bola dia sibuk nak tgk crite hantu #paku pulak... @JohanAsari #GGMU pic.twitter.com/yunJbH2Wos
Retweeted by Johan Arrif
Hahahah ibu pun dah terpengaruh dgn Hud @JohanAsari aduhhh makkkkk ai pic.twitter.com/PqFfx9PrwD
Retweeted by Johan Arrif
Jam 9Malam ini, cinta ilahi.. sudi-sudikan. :) #tv3malaysia pic.twitter.com/Npg4ibN01v
Selamat ulangtahun kelahiran ke 39 Aaron Aziz. Semoga terus sukses :) pic.twitter.com/1SmL3Zf5WS
Retweeted by Johan Arrif
Aduhhmakkk aii..geram pulak aku dengan aku ni. hehehe... semoga anda terhibur dengan gelagat hud dalam #cintailahi :) pic.twitter.com/TL7Qbge64y
Ke mana sahaja ku pergi, ALLAH S.W.T. kan selalu di hati. . .kerana aku adalah hamba Nya. . . #johanarrif pic.twitter.com/VkCvidcF2b
Siapa cipta keimanan? siapa beri ketenangan? Semua adalah dari ALLAH S.W.T. yang maha pengasih dan maha penyayang. pic.twitter.com/UbWgJgzKU3