Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Johan Arrif
Bulan 5 takde plan lagi kn? good. Apa kata korang bercuti dgn @que_haidar @kodi_rasheed @JohanAsari .Menarik kn? jom! pic.twitter.com/a1WgCMUAkm
Retweeted by Johan Arrif
4h
Ishh budak tecik ni aku nk tgk bola dia sibuk nak tgk crite hantu #paku pulak... @JohanAsari #GGMU pic.twitter.com/yunJbH2Wos
Retweeted by Johan Arrif
Hahahah ibu pun dah terpengaruh dgn Hud @JohanAsari aduhhh makkkkk ai pic.twitter.com/PqFfx9PrwD
Retweeted by Johan Arrif
Jam 9Malam ini, cinta ilahi.. sudi-sudikan. :) #tv3malaysia pic.twitter.com/Npg4ibN01v
Selamat ulangtahun kelahiran ke 39 Aaron Aziz. Semoga terus sukses :) pic.twitter.com/1SmL3Zf5WS
Retweeted by Johan Arrif
Aduhhmakkk aii..geram pulak aku dengan aku ni. hehehe... semoga anda terhibur dengan gelagat hud dalam #cintailahi :) pic.twitter.com/TL7Qbge64y
Ke mana sahaja ku pergi, ALLAH S.W.T. kan selalu di hati. . .kerana aku adalah hamba Nya. . . #johanarrif pic.twitter.com/VkCvidcF2b
Siapa cipta keimanan? siapa beri ketenangan? Semua adalah dari ALLAH S.W.T. yang maha pengasih dan maha penyayang. pic.twitter.com/UbWgJgzKU3
Thank you Senget Crew. Thank you abang @JohanAsari celebrate ma'birthday semalam. pic.twitter.com/PiJw1TccLB
Retweeted by Johan Arrif
TQVM "@Miz_DeL: Bukak surat khabar, tgk2 ada @JohanAsari Ok, awak nampak hensem ok! Tak sabar nak tengok cerita ni. pic.twitter.com/hQeKNPmabq"
Teruja Aku Mengejarmu, Bermimpi Memilikimu, Tanpa Perlu Ku Hiraukan Dunia, Dunia. @JohanAsari #Juvana pic.twitter.com/Hzz4VT41yU
Retweeted by Johan Arrif
Akhirnya dapat juga jumpa @JohanAsari kt KUIM tadi. Hahaha. Terima kasih sudi bergambar dgn saya tadi. pic.twitter.com/z0Y47J2wui
Retweeted by Johan Arrif
INNALILLAHI WA INNA ILAIHI RO JI'UN.. pic.twitter.com/GpYeEnMC1r
Perh! Edit khas utk @JohanAsari . Adui mak ai, dah kenapa aku gilak sgt dgn dia ni. #Johanasaari TakeCare Brother! 😍pic.twitter.com/xVQCZ6F49xx
Retweeted by Johan Arrif
Assalamualaikum..salam ahad sobat2 terindah. :-) #johanarrif pic.twitter.com/dxer2a5L1m