Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
Arrif As'ari
actor movies 493,835 followers
Selamat hari jadi DS @NajibRazak ..Jazakallah khairan kathira..
sifat kejujuran akan membunuh segala penyakit hati. #insan
He got condemn because took a pic with dog. It is proved that Malaysian Muslim still confuse which one is sin. Pity. pic.twitter.com/LtNS4knnDb
Retweeted by Arrif As'ari
Dan fesyen masa kini adalah ikut apa yang awak(diri sendiri) suka. πŸ’€β€οΈ#rockk#lovee#respecttpic.twitter.com/sg15gqU8Pyy
handsomenya abang @JohanAsari !!!! love yur acting xo πŸ’•οΏ½#menggalinurallahah
Retweeted by Arrif As'ari
Alhamdulillah.. Segala puji-pujian hanya bagi Allah S.W.T. ..aku umat muhammad saw mendoakan taufiq&hidayah buat seluruh alam. #PrayForGaza
Pelik, kenapa kedai mamak diWP terutama dittdi buka sepanjang hari dibulan ramadan..kenapa dbkl,jawi izinkan?@ttdiTV
Retweeted by Arrif As'ari
Israel sebenarnya dari dulu merempat, mereka tiada negara, mereka juga digelar kaum yang telah dilaknat Allah dari dalam Al-Quran lagi.
Retweeted by Arrif As'ari
Ya sy tahu perihal MH17 lalu berdoa buat mangsa2 dan keluarganya ..namun tak boleh mengalihkan visi #DoaBuatGaza dan #BoycottIsrael !!
Retweeted by Arrif As'ari
Juvana klua tv. Puluh kali dh tgk, tetap best. Botak @JohanAsari β™₯
Retweeted by Arrif As'ari
hm takut gak tengok juvana ni, tp sebab ada botakkkk 😍😍@JohanAsariri hehe
Retweeted by Arrif As'ari
Kenangan bersama TAPaW...haha youtu.be/1PgPpsrwsbE
"70% of the 700 injured are women or children, according to Palestinian medical authorities" #Gaza pic.twitter.com/iF2PeQZptj
Retweeted by Arrif As'ari
Sama lah kite..πŸ’šπŸ’š@AinHallid17d1@JohanAsariari Alhamdullillah da 2 minggu ni dpermudahknnya..abg johan??”
Macam mana puasa anda!??β€οΈπŸ˜„pic.twitter.com/8xq0cwf1doo
Malas mahu ambil pusing. Yang penting aku berpegang pada agama. Lelaki tidak perlu takut difitnah. Beza antara aku&kamu.. #adam&hawa #insan
Boleh batal puasa tgk Wolf Blitzer interview Mark Regev.
Retweeted by Arrif As'ari
Hanya kau yang tahu kodeks ku yang kompleks dalam disleksia cuba kekal dalam konteks. pic.twitter.com/BSQUESEdLQ
Retweeted by Arrif As'ari
tolonglah senyum selalu sebab lesung pipit abang slalu menjadi peranan xp @JohanAsari
Retweeted by Arrif As'ari
semua pic abang kat instagram saya nak comment x) @JohanAsari
Retweeted by Arrif As'ari