Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Arrif As'ari
actor movies 495,541 followers
Pelakon ekstra pun nak popular sama macam pelakon utama kan? Kalau tak puas tonton masa raya ketiga hari tu, jom... fb.me/3hSG6vPLh
Retweeted by Arrif As'ari
MELAYU kita kasi naik. . .cina india tolong tepi sikit.💚💚💚
Sebelum habis shooting, bergambar beramai-ramai dengan @JohanAsari dan zahiriladzim instagram.com/p/rloNm1K4Bd/
Retweeted by Arrif As'ari
Dan sebenarnya sesiapa yang berjalan di muka bumi dalam hati bawa kehebatan Allah S.W.T., merekalah Allah S.W.T. beri kehebatan.💚
anda kata manusia hebat...nanti anda jumpa "dajjal" anda kata dajjal hebat. . .Yang "hebat" cukup hanya Allah S.W.T.💚pic.twitter.com/SIqpGBodCYY
"@JohanAsari: HEBAT ITU BUKAN MAKHLUK.. "HEBAT" itu Allah S.W.T.💚" setuju....
Retweeted by Arrif As'ari
SUBHANALLAH.. maksudnya Maha suci Allah S.W.T. ..apabila melihat keindahan kita sebutlah subhanallah.💚pic.twitter.com/20fOP0Or7UU
HEBAT ITU BUKAN MAKHLUK.. "HEBAT" itu Allah S.W.T.💚
Sebelum nak buat sesuatu tindakan utama kan keluarga & saudara-saudara terdekat dahulu...baru boleh bertindak ke fasa seterusnya.💚💚💚
Hai @JohanAsari aku menangis tengok cerita Balada Pencinta tau.sedih masa kau main gitar nyanyi lagu Ost Balada Pencinta \0/ lol
Retweeted by Arrif As'ari
Now watching balada pencinta by @JohanAsari dapat jugak tengok
Retweeted by Arrif As'ari
Abg Azhan pn adew jugak yea dlm #BaladaPencinta ..abg An sbagai abg kpd @JohanAsari kan dlm citew tuu ?? 😃😉👍
Retweeted by Arrif As'ari
Ditembak ketika sembahyang subuh di selatan Thailand.ada anda kisah? pic.twitter.com/e9TsJI7CER
Retweeted by Arrif As'ari
ALHAMDULILLAH.. Syukur pada Allah S.W.T. 💚💚💚
eh kite couple ke? 😆hihihii 💚�@_PuteriBalqislqis: Abang , ramai jealous dgan k@JohanAsarisari”
Cerdik,Pintar,Handal,Bergaya,Pandai, Mantap,Terbaik dan segala macam kata-kata peransang untuk manusia. Tetapi HEBAT itu hanya Allah S.W.T.💚