Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Jihan ayu
25 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Hai 6bln berlalu
"@Taurus_ht: #Taurus prove that they love you, not just say it."
miris sekali negeri ini, punya caleg dan capres yg hanya bisa mengumbar aib di twitter seprti mrka @Silvi_Advocat @farhatabbaslaw
Retweeted by Jihan ayu
Cowo yg peduli tuh ya emg cm ayah pic.twitter.com/ybHDTyozMn
IhateuihateuihateuIhateuihateuihateu
"@gipacksaputra: Lagi musim sakit, cari pacar/gebetan yang perhatian yah."
"@ohteenquotes: Girls remember everything."
Kmrn kgn,lgsg kebawa mimpi. Kalo mlm ini mimpinya apa ni hh
Hidup gue kemana mana sih aman asal ada paket data, charger, sama colokan.
Retweeted by Jihan ayu
Oh so you take 10 minutes to text back? Bitch Being #Taurus I'll take 20.
Retweeted by Jihan ayu
Cewe emang gitu, sukanya diperhatiin. Tapi jatuh cintanya selalu sama cowo yg cuek.
Retweeted by Jihan ayu
"@TaurusIsMagic: #Taurus' don't think about leaving, they just go."
Ok"@iIllumiinati: Care less, and you won't be so stressed."
Feels like hUH.
"@ohteenquotes: Dear ex, I won't block you, or delete you. I'm keeping you there, so you're able to see how happy I am without you."
Cewek kalo lg ngambek itu harusnya dimanja, dibuat gak ngambek lg, bukannya kamu cuekin atau kamu ngambek juga. Peka sedikit jadi cowok. :)
Retweeted by Jihan ayu
Bawel karna perduli. Cemburu karna sayang. Khawatir karna takut kehilangan.
Retweeted by Jihan ayu
Cewek itu bisa lebih cuek dari yg kamu bayangkan. Makanya mulai sekarang jangan suka nyuekin cewek deh. :)
Retweeted by Jihan ayu
Stop looking for a partner. Focus on your goals and rebuilding your life. The right person will eventually find their way to you.
Retweeted by Jihan ayu
hoes be like "hoes be like" but they be the hoes that be like
Retweeted by Jihan ayu